星期六, 10月 03, 2009

9 月好書推介(2) - 番茄夜間瘦身法

9 月份又點只訂左2本書咁簡單呢~ 下面2本就係我係PAGE ONE 既收獲啦.

我好喜歡走PAGE ONE, 又黎好近我返工既地方, 等人時我都愛係PAGE ONE 打發時間.

1黎地方好靜, 入得黎既都係睇書人. 2黎佢地唔會趕人走, 只要你唔攰, 你留幾多個鐘都得~~



講返我今個月買既呢2本書~

佢地都唔係新書啦, 之前更有SIS 介紹過'氣質'呢本書. 真係唔錯~ 好介紹~~


同系列既我之前都有買~ 大家有時間可以去打下書釘~HEE~~






如果有睇開我yblog 既朋友都知道我之前有進行過香蕉早餐瘦身法.

進行左只有短短既1個月配合運動及機械, 就已經輕左8磅,

直到依家停左都有半年冇反彈過~ 效果非常理想

http://hk.myblog.yahoo.com/gi- blog/index?l=f&id=23




正因為之前有咁好既效果, 令到我每一次見到有同類型既瘦身方法都會好有意欲去試.

(其實..... 我乜都會試一餐, 只要唔傷身都會試啦~)

之前出既奇異果早餐瘦身法我都有留意, 可惜我唔係一個'奇異果人' , 冇開始過~

今次玩既係番茄~~ 哈~ 正合我心意~~ 呵呵呵~



等我講解下番茄法係點WORK既先~

冇香蕉法咁複雜, 不過感覺上番茄法有營養多啦~~




番茄法主要係利用番茄獨有既成份 - 茄紅素.

茄紅素既瘦身及美容價值係非常高,

好多抗氧化既美容產品都有加入茄紅素, 有效防止及抑制活性氧, 黑斑, 雀班, 細紋, 同預防癌症.


重有生成膠原蛋白既及美白既功效, 更加皮膚彈性~



番茄入面既營養又點只咁小既~

佢含有既維生素更加唔講得笑~ 淨腸, 針對皮膚, 心臟, 眼睛, 牙齒, 頭髮..... 太多... 你地自己睇啦~~




而最令我驚喜既, 就係佢可以改善花粉症~~ (眼睛發亮中)

我呢隻澳洲豬, 去左澳洲10年除左學會一口唔咸唔淡既英文外,
最大得著就係得到花粉症 =.=" oh, my pleasure..... NOT

嘩嘩嘩, 有咁多既美容功效, 相信大家都一定被番茄深深吸引住啦~~


(如果佢係美容產品, 一罐面霜有咁多功效, 我一定買硬啦~~) 搽既不比食既好, 等我講下點食法啦~~~






話明係夜間瘦身法, 咁就緊係要晚餐時候食架啦.

當我地食左番茄之後既6個小時間, 身體就會吸引左番茄中既營養, 從而產生上面提及過既維生素, 抗氧化物等等.

而當中某D維生素就係速進新陳代謝既好幫手. 新陳代謝好左, 自然人都靚D啦~

此外, 睡眠期大腦會分泌出褪黑激素, 若果褪黑激素過低就會有手腳冰冷, 難以入睡或睡眠過淺既情況出現.

茄紅素就可以改善到呢種情況, 令到我地既血液清澈, 放鬆同緩和身體, 更加褪黑激素分泌~~

所以, 晚間食番茄既果效特別好架~




番茄夜間食法非常方便, 可以生食. 車厘茄好好味唷~





更可以加入晚餐入面. 出外晚餐只要點有番茄既菜餚就得啦~

熱食效果更好, 加熱後茄紅素會增加3倍呢~

冇時間既話, 就咁飲番茄汁都一樣得~~ 我飲呢隻~




只要每日吸收夠15mg茄紅素就ok 啦~~(比例如下)





番茄變化咁大, 就算日日食都唔會悶.

唔識煮唔緊要~ 書入面有食譜架~



食緊番茄瘦身法既時候, 唔需要去節食既, 保持運動就得啦~

番茄另一神奇之處就係佢可以將能量轉移, 令本身會令身體發胖既食物變得健康.

米(飯) 就係其中之一啦~





體驗...
進行左一約都有一個星期. 身體未有咁大既變化.


感覺上瞓得好左, 熟睡左, 皮膚都有小小變化, 冇咁黃啦...


至於體重方面..... 尋日上磅竟然輕左4磅.. (飯後+運動後磅)


關唔關事呢? 令係我今個星期工作壓力太大, 所以輕左呢?





大家都一齊試下番茄夜間瘦身法~~


祝大家成功

1 則留言:

  1. 手腳冰冷, 難以入睡或睡眠過淺既情況出現. 我完全係呢隻''
    但我對番茄好抗拒...

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...