星期四, 10月 01, 2009

9月好書~~ PUSH 美腿祕技~~



今個月又係買書月

照舊係去左博客來訂書, 以下係我既戰利品

 講笑啦.. 其實我只係入左2. 一本照舊係香薰書, 因為香港難買d; 另一本都係據稱係瘋魔台灣既美腿書.

呢本書既作者齊藤小姐係一位美腿意識專家, 專為女性進行美腿矯正. 已有20多年經驗既佢可謂 閱腿無數’. 係佢既角度黎講瘦既腳唔一定再係靚, 比例先係最緊要~


 


我地先黎睇下完美比例係點既先~

原來要有5處緊貼4處分開先叫完美比例. 唔知你地雙腳既比例又係點呢…. 我既比例都OK, 44 (腳趾合唔埋啦..) 不過我腳肥, 都係唔好睇.. @@

 

了解嗎? 黎一同進入美腿之旅吧....

齊滕老師採用既方法係由佢自創既PUSH 按摩技巧. 係每日一次既運動按摩法.




呢個按摩分別配合姆指, 掌跟, 拳頭同腳跟向腿部位置施壓.
配合力度就能夠舒緩頑固肌肉同脂肪, 促進血液同淋巴腺既暢通~~(就咁聽上去都已經好吸引啦~)

開始前, 我地先黎調整身體既歪斜狀況吧.
我地日常好多壞習慣例如吃飯時拓著頭, 走路時看著地, 繞腳. 高跟鞋, 常用單邊腳力站立. 單邊提包等等都會令身體歪斜.
從而影響身體及腳部健康. 引至8字腳, O型腿等等.
以下呢一SET運動就可以改善調整身體問題.

配合每日一次既PUSH按摩法, 分別係臀部, 小腿, 腳踝, 腳掌, 大腿上施壓.
4個星期為1個cycle, follow住老師個weekly plan, 同按摩法既圖示, 象腿都會變美腿啦~

除左先前講既壞習慣之外, 原來我地既行路同站立姿勢對打造美腿都非常重要架.
齊滕老師更教左正確既走路姿勢, 文字睇上去有D難明,
不過其實都只係講緊要挺胸修腹啦~

一對好鞋對打造美腿都係非常關鍵既~
老師深明愛美既我地愛着高跟鞋.
佢不但冇好似一般美腿專家咁反對着高跟鞋.
佢更加教我地點樣去揀一對好既高跟鞋tim.

PUSH 究竟work 唔work, 我就真係唔人知, 因為我都未開始去按摩.
不過我都希望我雙腿都可以好睇d.
希望對已經踏入廿中歲既我依家先黎開始PUSH 唔會太遲啦~~

有興趣美腿既SIS, 都快D去買返本, 我地一齊PUSH PUSH PUSH 啦~



博客來網址:



2 則留言:

  1. OMG, 我得 2開...... ( 重要係 硬 將 膝蓋合埋先有2開~><)
    [版主回覆10/03/2009 00:37:00]你係O型呀?

    回覆刪除
  2. orz....我腳趾合唔埋...依書咁做是否真的令腳趾都可以合埋...疑惑中...XD

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...