星期一, 12月 28, 2009

香薰大師的聖誕禮物

GI '柯打' 左家人今年唔好送禮物, 因為我想買相機, 各方親朋好友煩請隨緣樂助~~

所以家人中唯一收到既禮物就係打令送既.. (男人: CHEW~~ 平日係個BLOG 就叫稱呼我做'男人' 一講到送禮物又叫返我做'打令'~~~~
)


 

其實我一早就已經知佢會買香薰機比我架啦.(懶叻
) 因為我不停嗌話想買香薰機嗌左成個月(暗視, 明視
) 只不過我估唔到佢會買一個咁靚仔既比我姐...

 


左3個月學, 了解左好多香薰既成份同埋特質. 愈知得多, 就愈想換鬼左屋企個幾舊香薰燈去. 屋企用既係香薰燈同香薰爐,
都係用熱力黎揮發精油架, 但熱力係會影響精油既完整性. 我對'完整性'有份執著. 大佬呀, 我d油咁貴買返黎就比盞燈破壞左個完整性???
我唔要呀~~
 (純個人問題~~ 其他sis 可以繼續用香薰燈同香薰爐)



最好都係香薰機, 佢會將d油打散, 透過水份再混合係空氣中...

打令買既呢部機真係唔錯, 佢可以將油同水都打得好散 (唔知幾多倍@@), 好似一陣煙咁. 一dfeel唔到濕..

完全解決左我之前考慮既潮濕問題~



打令話要買就買部好d既, 日後我開治療室時都可以用.

呢部機仔, install 左幾set 大自然音樂, 有流水聲, 有雀仔聲. 聽落又真係幾relaxing架..

只係用呢個remote 就可以控制音量用選擇音樂, 唔用時可以將佢hidden 係pat pat 位~




重有好多種燈光去配合不同既心情tim~



雖然你話係日後開治療室時用~~ 你放心啦~~ 到時會屈你買多一部架啦~~

依家既禮物緊係依家享受啦~~ 



 

咁多fuction... 唔知佢可唔可以用黎打邊爐既呢...

 



3 則留言:

  1. 唔好意思呀...因為我搵緊呢種香薰機...所以有些問題想問問你! 麻煩哂~~ 1. 呢部機要幾多錢? 2. 邊度可以買到呢部機? 3. 部機可以播音樂嗎? 4. 你覺得呢部機有效嗎?對睡眠是否真的有幫助嗎?? thx!!!!
    [版主回覆03/21/2010 12:47:00]HELLO, 多謝你黎留言呀~ 答左你D問題先~ 1. 大將$19xx 2. 係oregon店就有架啦~ 3. 佢preset左幾款香樂, 不過要play mp3就唔得啦. 4. 有冇效你要睇你用既香薰油架, 同埋用咩油, 香薰機只係一個某介黎架咋. 想要好訓d, 亦都唔洗用香薰機既, 只要將精油架在紙市上, 放係枕頭袋下, 都可以有佢既功效架. 同按摩油按肩頸亦都可以架~ ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...