星期五, 12月 18, 2009

對付飛蟲大法: 自制香薰除菌噴漆抗流感




以下呢篇文已經寫左成2個月都未出...... @@

雖然好似已經過左時.... 希望執一執d字眼, 大家睇個時唔會覺得怪怪啦~ 
 
天氣涼左好多, 開始唔洗開冷氣啦. (唔好意思呢, 好明顯係上個月開始涼個幾日寫既.... @@)
不過我住既地方近郊, 周不時都會有好多飛野入屋.
男人係神經緊張型, 一見到飛野就會停晒手上既野, 殺殺殺~
 
為防止有一日我地2個會精神分裂, 我開始四出搵珍寶.
終於比我搵到佢~
~~ da da da da da da 自制窗紗~~ (音: 叮噹法寶袋)


selling point: 經濟, 易裝, 方便.
就算連我一個'弱質女流', 只要花上15分鐘就攪得掂佢啦.
 
打開包裝比大家睇睇先~~
內有:
1包紗
1卷魔術貼
就係咁簡單~~






做法:
1. 先量度窗框尺寸
2. 材剪窗紗, 唔好咁緊, 預留小小空位 (關上窗時手柄會頂住窗紗架)
3. 將窗框抹淨.
4. 沿著窗框貼上魔術貼
5. 將窗紗固定左魔術貼上. 再修剪紗邊不齊整既部份
完成.




雖然閂窗個陣係麻煩d, 下下都要mi開小小個紗邊.
不過好都過有飛入屋丫, 同埋出去搵師父整個窗紗真係好貴架.
其實佢都幾穩陣架, 我試過好大力咁定個公仔上去都冇爆開.
有養貓既sis, 我估都會啱用架~ (如果貴貓係愛四圍抓同愛鬥牛既就另計)


另外我重有一個防飛蟲法寶. 就係我自制既air spray~


以下3種油都適合做air spray既:
藍膠尤加利 Eucalyptus globulus - 對付塵蹣
檸檬尤加利 Eucalyptus citridora - 對付昆蟲如:蟑螂
檸檬香茅 Lemongrass - 驅蚊蟲 (not for kids), 可當作蚊怕水用
茶樹油 Tea Tree - 高效殺菌, 消毒


可以噴係空氣中, 窗邊呀, 傢俱呀. 床舖呀. 衣櫃等等.
有養寵物既可以遠距離噴下佢地既床仔. 香薰油係介付油至酒精之間, 揮法度高.
只要唔係比寶貝直接飲到既就冇問題架啦~~


依家係流感高峰期, 整一支看門口就最好不過啦~~
大家如對呢支spray 有興趣既, 可以PM我架~ 好樂意為大家服務~~
一齊對抗流感啦~~
 
多謝收看~

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=23252

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...