星期六, 2月 27, 2010

~~ Gi's Kitchen ~~ 簡易快捷咖哩薯仔炆雞奕 及 格仔餅


恭喜發財!

祝大家虎虎生威, 如虎添翼, 虎進金來, 工作順景, 愛情得意, 心想事成, 越黎越靚~~~

虎年行大運~~~~

 

一連幾日既新年假期大家過成點呀?? 我就過得好開心..

難得妹妹從澳洲回來過新年, 過去既新年假期, 我地3姊妹就去左'玩' 轉馬灣~~
好耐都冇3姊妹咁去玩啦~~

 
一長黎到, 我都下廚整d野比妹妹食下先~~
晚上整左我最拿手又快節既咖哩薯仔炆雞奕~~
記得以前係yblog出過制作文, 所以今次照樣copy 過黎啦.

 

材料(4人用): (超easy)

薯仔x 2隻, 切粒.

雞奕x 1磅, 先'葉'

日式咖哩磚 (少辛味) 

魚湯x 1盒



1. 先放油落薯仔, 係咁易炒下.

先炒下佢, 咁一陣d薯仔咁冇咁易炆爛喇~


 

2. 雞奕都煎一煎, 靚d~



3. 放埋d 薯仔, 一齊炒下...再落魚湯+水去炆, 轉細火, 水要蓋過食物.


用魚湯其實係一次fu look底下試出黎架, 之前我都係用雞湯架.. 不過0個次買錯左魚湯..

(forgive me, 我成日都遊魂, 可以一連2次買錯洗頭水... 買左護髮素 =.=")

用魚湯 冇咁咸~ 個味鮮過用雞湯...冇咁躁..感覺上.... (打令問我係唔係轉左咖哩... 下, 咁都食得出??)



 

4. 等佢滾一滾..等d薯仔半熟, 就可以轉中火落咖哩磚..

咖哩磚唔可以就咁丟入去架, 如果唔係會溶得唔均.

先放上鏟, 用小小水慢慢等佢溶.. 溶晒就上蓋再炆一陣.. 唔想太杰/想要多d汁都可加小小水...




等d薯仔林晒, 爛爛溶溶地咁, 就食得啦~~ (放心, d雞亦煮左咁耐都會熟架啦~)


 

第2日既下午茶我就做左waffle 格仔餅呀, 第一次整真係好好味呢.


放心做法亦都係超簡單~~ 只要你家中有格仔餅機就可以了~
POST 埋個做法出黎先~


攪呀 攪呀, 我用左比食譜講既奶份量多, 出黎個WAFFLE 又滑又好味架~




好好味, 第一次整~~ 塗左小小牛油同花生醬~~~
外脆內軟, 熱呼呼, 好味道~~~



你都試下整丫~

多謝收看~~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...