星期日, 2月 28, 2010

龍精虎猛情人節2010



今日情人節遇著正月初一

其實一早已經夾定左唔會點興祝, 可能早少少返屋企睇個dvd 就算啦.

(唔係又睇love actually 下麻..... =.=")


 

情人節前幾日, 你暗暗地話我知你買左禮物比我......

大獲.... 我冇準備呀. 即上ztyle 問下姐妹們意見. 點知ztyle 個個姐妹今年都打算唔送禮既~

 

其實我心目中都打算送支香水比你架啦, 我知你鐘意, 不過又遲遲都唔去買.

好啦, 就等我黎買比你啦....


 

而我收到既就係佢, 居然用左一支4xx 既香水交換左佢返黎kakakaka....



 

收到既時候我真開心到爆炸呀.

你用一個百老匯袋入住一本我好想買既書.


我問左一句 "依, 你送中文本比我既, 你唔係話睇原文好d既咩"

你答 "係wor, 點解佢比錯我既, 等我打去問下先"

隨手就拎出你要送我既新電話~~

 

有wifi, 有game 玩, 可以download 好多 application,

又有keypad, 我可以anytime 寫blog, 開心死我啦~~~



每個節日都會有呢一個心太軟環節. 放心啦今年就算唔出去, 我都為你準備左~~



 
事前太忙冇時間去買材料, 希望你唔好介意我出貓啦.. (from muji)



第一次整, 好擔心入面d朱古力唔夠軟心. 雪既時間, 焗既火喉一定要計得好準. 不停睇住個鐘, 涼都唔敢沖..



焗起左啦, 個樣好靚呀. 拮開佢睇下先~~ 真係流架~~ 好成功!!!! 好開心呀!!




雖然我整左細細個, 但係你都唔洗一連拍3個架, 好高卡架~

都係唔比你食啦, 包起2個聽日拎去拜年同家人分享先~ 



 

其實, 我知道我真係好幸福架~

多謝你~~ >o<

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...