星期日, 7月 04, 2010

[聯文二] 懶Gi‧懶‧美妝~~

Gi 乃大懶人一名, 做任何事都盡可能搵地方愉雞蛇王.
不得不大讚自己係蛇王方面的確係有點小聰明既.... (=.=" 有需要咁自大嗎??)

懶人事件簿1:

懶‧美容..
每晚要塗一支二支精華上面, 何必呢..
可惜市面上既全效精華貴得黎功效又唔太明顯. (一係就好貴..... 好難efford..)
最終就係自己DIY啦.
所以G’aroma 既 Rose facial oil 同玫瑰甘菊眼霜就係咁誕生架啦~~ ^^

 
懶‧煮食..
愛弄東弄西, 煮食方面真係唔叻, 太難太麻煩既一定唔願整 @@
就算我要整, 都會將d steps 係咁cut, 慳得一個步驟, 希望可以洗少一隻碗啦~~ XDD
呢個懶人煮飯法已經成為我既習慣, 所有食譜都會比我改一改.
大家愛Gi’s Kitchen 大概就係呢個原因啦~~


懶‧化妝..
係呀, 其實我連化妝都好懶架, 當各sis 好仔細地用concealar 遮眼圈時,
我就愛用一太pat liquid foundation達上眼肚. @@
大家用掃輕描, 我就同指腹印印印… 連掃都不用洗~~ ^^ 哈哈哈... 懶爆..



我最愛用Palette 裝既眼影,一盒有晒光粉、眼影,眼線. 連色都幫我襯埋, matching 都慳返!懶得就懶…哈哈哈哈…真係呢...


自知化妝技巧未到家,加上人又懶,所有易上色,易襯衫, 易Blend 既眼影眼妝都係我所偏愛既!Kanebo Coffret D'or 既眼影盒就付合晒我既懶人要求啦!


Color matching 又正,包裝又靚,比盒舊既你地睇下,真係用到凹晒架!



靚靚既一盒眼影,連鏡連掃!新既包裝仲要薄身啲, 包包更細都裝得落呢!



雖然顏色配搭變化唔大, 不過平常出街返工時都係化清清地既柔和既妝, 呢一盒真係夠晒用啦!


今日放假,等我扮個靚靚同打令去下街街先!



一般日系彩妝品既作風,盒底有眼妝教學,Coffret D'or 都有!清楚易明,啱晒初學化妝既妹妹們,等我呢個懶人又學下啦~ 

要畫大對眼重點就係Blending 同眼線,由其係我呢啲單眼皮分子更加要靠粗黑眼線去開眼! 


近期愛上左用Benefit Bad gal eyeliner. Benefit 既cosmetic出名易用易上手, 特別係呢支eyeliner, 一畫一暈,靚靚既Blending 即出現眼前!


唔好以為咁好Blend既眼線筆就一定易溶易化,以呢支為例, 如果畫好唔即時Blend開 ,待眼線實左就任你想點捽都唔甩,防水又防油呢! 黎~~開眼!!!! See the different? 右眼即時大左成倍.. XDD


眼頭同下眼線都係重點,不可缺少。

懶人胭脂會揀方便好用既Benetint, 都係Queenieqq 介紹過先開始留意佢呢... 只要係面上打上2個交叉再用手指推開就ok 了. 唔洗用掃, 顏色又自然, 係健康透紅既紅蘋果面珠仔呢~



化好妝,扎好頭,帶埋我喜愛既飾物就Ready 出街Lu。我對飾物真係一啲都唔講究。 選擇條件必須係易襯衫既為優先(同揀妝既配色一樣)…


一條手鏈,一隻手錶就係我每日都會帶既飾物。Links 既黑金色手鏈,呢個色好少女仔帶,但我就覺得好型, 第一眼就看上左了!


仲有xC黑面手錶,都係個句…黑面好有型呀!( 一睇就知我唔係行少女路線架啦!哈哈哈哈…) 好細個開始已經鐘意鋼帶手錶,加上我有Buyers, xC手錶係祖兒代言架!哈哈哈哈…


今日特別啲,帶埋早前係TB入既Bling Bling head band 襯返今日個"造型"…


好攪掂,鍚毛仔一啖先出街。


衰仔扮嘢怕醜!你都唔係第一次係我個Blog出現架啦! 扮晒野..


衰仔仲要匿埋!!!!!!!!! .........細佬豬:咩事呀?個窿係我搵先架! (比毛哥哥趕左出黎, 唔知發生咩事..)



唔知你哋會唔會睇Toy Story 3呢?雖然已經廿幾歲人,但我深信有一日毛仔同細佬豬會郁, 仲會同我講嘢呢!容許我保持返少少童真啦~~


謝謝收看!


4 則留言:

  1. 我早已在一年前入了這胭脂, 不過覺得比較難control分量, 要多多練習.
    [版主回覆07/11/2010 18:24:00]2個交叉就夠架啦, 你再試下丫, 真係好好用呢~

    回覆刪除
  2. 毛毛 隻色好令
    GI對眼咁大 單眼皮都唔覺啦
    [版主回覆07/11/2010 18:25:00]HAAA, 佢真係好可愛呢~~ 好在都唔太細, 唔係又單又細, 真係好樣衰架...

    回覆刪除
  3. 我係丫 又單又細 haha
    [版主回覆08/25/2011 00:14:09]用假睫毛撐唔撐得大呀?

    回覆刪除
  4. Hello
    請問你這盒是什麼色號, 因為好自然 ^^
    [版主回覆08/25/2011 00:15:19]是04呀~ ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...