星期四, 7月 01, 2010

[Gi's Kitchen] 藍莓芝士餅 藍莓粉絲請注意!! 超多藍莓!!



唔知呢排發咩神經,放假唔願出街呢個就好正常,

奇就奇在我並唔係休息,成日都要周圍搵嘢攪!

如G'aroma 又多左好多新品啦,亦係Facebook開左個Group。


遲啲仲會開返個小圈子整理一下啲介紹同大家既分享,方便大家分享下用後心得呀! 


個腦不停諗嘢,對手就不停整嘢。

整咩?唔只得有新品咁簡單,而係不停整嘢食!

連自己都覺得花得太多時間係G'aroma 忽略左Gi's kitchen 哈哈哈哈!

所以呢2個weekend 都收埋自己係kitchen, 不停整整整, 同大家share..

唔知係唔係整得多, 食得多... 好似肥左呀.. @@ wuwuwuwu


今日要同大家分享既就係藍莓芝士餅,

我真係好鐘意食呢個焗既Cheese cake 出街都會叫黎食架!

由於我對自己做既焗物冇乜信心,所以一直都冇整過,

直至上幾次整既曲奇Muffin 都見得下人,所以決定試一試佢啦!

 




材料: (6吋圓形模)

餅底: 消化餅 60g + 牛油 30g

芝士: 忌廉芝士 330g

         糖 75g

         淡忌廉 35g

         蛋 100g

         牛油 75g

         雲尼拿油 1/4tsp

裝飾: 藍莓果餡 up to you ^^

 

做法:

1. 先做餅底. 看圖識字 ^^, 室油牛油+餅碎mix 好壓平係模中, 放入雪櫃雪實



2. 忌廉芝士放室溫, 打起至軟化




3. 加糖再打 (用左黃糖, 懶健康..... 其實係d砂糖用晒, 又懶得去買.... =.=" 真係好懶)



4. 將雞蛋輕微打起, 分次加入, 打勻




5. 分別加入牛油, 淡忌廉及雲尼拿油, 用膠刮攪勻.





6.
入模後, preheat 焗爐 180度焗15-20分鐘, 待蛋糕表面成金黃色後加石紙再焗8-10分鐘.

(多謝Staice 既愛心提示)




7. 焗好之後, 拿拿林拎出黎用風扇吹涼佢, 咁個面就會凹架啦. 涼晒就可以入雪櫃雪凍



8. 食之前係凹陷位置加藍莓果餡, 食得~^^



呢隻藍莓果餡係就係貴左d, 不過真係好好食呢~~ ^^



比想像中簡單,亦好成功呀!

好好味, 食左一大件... 味道同我係街食既好相似~~

yeah, 以後想食就可以自己整啦~~ (咁就大獲啦, 又肥幾磅...哈哈哈哈… )


 

回答一下之前sis 既一個問題先:

問: gi, 大多cook book 都建議用無鹽牛油黎做餅,
點解見你用既係有鹽牛油既?

答: 其實我以前都係跟死cook book 上既指示, 用既都係無鹽牛油.

不過讀完營養學, 知道無鹽既牛油係經過加工去拎走牛油上原有既咸味,

所以反式脂肪係比正常牛油高出好多倍.

自此之後, 我開始轉用有鹽既牛油去做cake, 凍餅/ 塔/ 批/ 焗餅/
麵包等等都試過.

味道上真係食唔出有咩分別, 所以為左健康, 大家做cake 時都用返正常既咸味牛油啦


預告: 香蕉合桃蛋糕



多謝收看 ~喜歡Gi's Kitchen 既, 就比個叻我丫~



4 則留言:

  1. 我比10個叻妳啦...不如下次整scone呀..
    [版主回覆07/03/2010 10:59:00]scone, 我有整過呀 ^^ http://hk.myblog.yahoo.com/gi-blog/article?mid=4639

    回覆刪除
  2. It's so good! Thank you for your information.....

    回覆刪除
  3. 到我整啦
    [版主回覆10/14/2011 12:49:45]HAHHA, 好唔好食呀?
    等我入黎睇先~

    回覆刪除
  4. 似乎很吸引,見到也想吃^^
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...