星期一, 6月 28, 2010

GI 的新照片 + (超)遲來的恭賀 ~Elf studioThe art of healthy hair

呢篇文真係遲到離晒大嫂。

遲出好過冇出既…… 2個多月既時間…… 剛好將試用產品用完,


呢個時候出文先叫得上係真正既'用後報告'丫麻!(得啦得啦!太多解釋啦……)





話說3月中我參加了 Elf studio 香港首間髮廊既Grand opening party.





未認識Elf studio 既Sis不如聽我介紹一下丫


Elf studio 係Shiseido期下既造型店,服務包括髮型設計,頭髮護理等等。


除左係Salon既服務外,elf studio 重有出多系列Homecare 產品。





Joico就係Elf既Product Line,擁有唔同類型既護髮及造型產品


如 Shampoo, conditioner, hair mask,hair spray
等切合大家髮質既需要。





grand opening 當日造型師重即場幫我地Set左個頭。


睇到佢三两下手勢就將我凌亂既頭髮夾好,睇下幾有型!





當日花絮











參加今次開幕禮真係令我大開眼界,回程時PR 小姐為我送上記念品,係Joico既洗髮護髮系列。





特別愛呢支護髮素,用左2個月多,我既頭髮真係柔軟左易打理左好多!


頭頂冇咁易笠,唔需要就日日早晚洗頭咁傷頭髮啦!





另外呢支Humidity Blocker, 連男人都大讚!


男人頭髮較厚,所以天氣一朝濕啲就好難Gel得起,


所以佢會先係Gel頭前噴幾下,頭髮即時'鞋'啲,易Gel啲架!





對上星期我夾直左個頭之後都係頭上噴左幾下先出街,


星期日落住雨又濕笠笠,個頭不但冇曲返,連曉起都冇Tim! Very good!

不過我都怕用得多會傷頭髮(其實我都唔知會唔會既),

所以用之前我都會用椰子髮尾油去滋潤一下頭髮!我仲加左依蘭精油,加強頭髮彈性同防止掉髮Tim!




Joico product 真係幾好用,之後仲自己去左買左支Spray 黎試下Tim!


唔錯唷,幾好用,唔會太硬!





如果大家有 興趣既可以到Elf studio查詢一下架!

http://www.elfhair.com/

elf.studio's Shops - Tsim Sha Tsui

A2, 1/F
Block A,
Friend's House,
6 Carnanvon Road,
T.S.T. Kowloon
Tel
: (852) 2368 3822




另外,2星期前我又去左影相啦,


今次係Edith 幫我化妝,Jerry 影相,第一次同佢地玩,亦都係第一次去Salon 影相咋,好玩!!









沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...