星期四, 6月 24, 2010

Gi的芳香家居

好耐都冇出過D香噴噴既文,
上一次已經係好耐好耐既事LU...
<<
香薰運用 之 吸入法 (1)
>>
<<
香薰運用 之 吸入法 (2)
>>


唔太常邀請朋友返屋企玩, 一黎我屋企遠, 二黎我屋企隨左D健身野之外都冇乜野好玩LU....
不過,
間唔中都要邀請1-2位很要好既朋友, 上黎整下野食, 傾下計咁..




次朋友黎到一入門都會講一句.. ''你屋企好香呀, 咩味黎架? 咁香既??''
其實係每一個角落我都有放一D香噴噴既野架.
今日就一
次過公開阿GI屋企香噴噴既原因啦~~


客廳 放既係香薰機, 係男人送比我既聖誕禮物..
<<
香薰大師的聖誕禮物
>>

weekend
留係屋企既時間, 我都會開佢, 令屋企香噴噴.
blend一個味, match 返當日既心情, 之後就放輕鬆, 坐係旁邊聽音樂,
上網.
今日blending : 醒目薰衣草 + 綠花百千層 + 香橙



洗手間 放在好多個香薰爐及
蠟燭台.
阿Gi
真係好怕一入到洗手間就聞到一陣水臭味, 我已經好努力去抽濕同擦清水垢,
但係因為冇窗, 加上我又sensative,
點就係覺得臭臭既.
所以我既洗手間長時間都會放香噴噴既~~



其愛既係Hallmark Design Collection Delux Fragrance家居香薰產品.
之前都試過好多牌子既香支,
大部既味道比我感覺都係好香精, 好刺鼻.
Hallmark既就相反, 佢既味好舒服, 好自然.



上香枝既設計好特別, 2粗4幼既蘆葦枝, 控制住香味既滲透同揮法度係適中位置.
咁就唔怕開始用時味道太強, 到後來又乜味都冇啦...
(呢樣我就經歷得太多啦...)
7款味道當中, 我最愛既就係Rose Garden (彿手柑+紫羅蘭+玫瑰天竺葵)

300ml
$150 / $198bulk pack



睡房

又點可以唔香噴噴呢.



晚睡前半小時, 我都會用呢個迷你香薰放濕機, 加入一d易入睡既香油..  如薰衣草, 洋甘菊等等.
靜靜地睇下書, 聽下收音機,
或者純音樂, 將一日既緊張同壓力一一釋放出黎.




住Allura Pillow Spray Set 既純音樂CD.
枕頭上再噴一下玫瑰香味既香薰. 咁RELAX既環境,
唔洗一陣就會瞓著啦.


Allura
Pillow Spray Set 同係出自Hallmark Design Collection.
CD 中有7首純音樂,
好大自然既感覺.
大家可以去http://www. hallmarkfragrance.com/ 有得試聽架.



阿gi
真係好愛香噴噴既野. 對香味有一定既進求..
香得黎要自然, 唔要香精既味道.
用係自己身上既, 當然都一定要天然啦.
G'aroma
已經係Facebook 開左個group 啦. 你地join左未呀?
一齊黎傾下計丫~
http://www.facebook.com/#!/ group.php?gid=119884778043676



知要到幾時, 我先可以練成 ''香薰治療師鼻'' 呢?

1 則留言:

  1. gi,你屋企每個角落都有香薰包圍住,so good~~!
    我之前係city super都有見過你用緊hall mark家居香薰產品..等我用完支millefiori(buy from斗室)買依個先~~haha~~
    [版主回覆06/28/2010 23:34:00]OH, 斗室既我都有用架. 我用既係紫色個支, 唔記得係咩名lu. 不過hallmark 呢支就香d, 不過就冇咁大支喇... =.= hee

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...