星期一, 6月 21, 2010

週未宜潔面護膚 + Bang Bang Pan Pan



一直有sis希望我可以分享下skin caring 既心得,
今日就黎分享小小啦, 不過未夠全面, 唔好見怪呀...

留返日後有機會我會再分享深層小小既~~ ^^
GI既皮膚唔算太差, 所以Sydney 建議我只要1個月去Pretty Medical 1-2 次就已經夠了~
但在家都不能太懶啦. 本身唔夠靚就更加唔可以懶..


每星期我都會為面上肌膚進行2次修護,


但因為工作忙碌,所以Weekdays 都只會作基本修護,而Weekend時先至會講究少少。


第一步會做既,同大家一樣就係深層清潔去掉老舊角質。


我比較不喜歡用磨砂,除非係自己DIY 既磨砂,其他我試過既都會令我敏感出粒粒架。


 




近期我搵到呢一款可以敷既磨砂泥,


Pore's Care Cleansing Pack 磨砂潔面熔岩泥 HK $65 60g


佢係一款有粒子既潔面泥,有效清除面上油污,減少多餘油脂分
泌, 定期用仲可以除黑頭,收毛孔
Tim


 



我喜歡加入G'aroma玫瑰油同玫瑰花水,增強保濕功效。


玫瑰仲有既另一個好處就係可以提升肌膚既亮澤感, 潔
膚保濕同時美白!


想介紹一下Hallmark Design Collection既玫瑰花水比大家認識, 好香架~


我已經倒起左一半係公司用, 一半係屋企係~~ heee



混好後,潔面泥比原身質地簿更易推開。


我會先係易出油既T字位輕輕打圈按摩,之後就全面敷大約15分鐘 再洗掉。


面膜泥非常清涼,用後清爽,本身易出油既地方都感覺得好舒
服! 非常適合夏天用呢!



做完深層清潔,最好就係馬上黎一個保濕面膜。


Neutrogena Mask 係我近幾两星期常用既保濕面膜。


一盒入面有4支精華同4張面膜紙。先將保
濕精華塗滿面, 再敷上面膜。



一支精華未必用得晒架,記得連頸都要塗呀!!



就咁敷15分鐘,皮膚即時變得水嫩滋潤。呢盒面膜真係幾驚喜, 幾好用架!



敷完面要即時上保濕精華,鎖緊面上剛補充既保濕分子。


我用緊既係Bicelle 已經用左大半支啦!用後全日都好保濕,佢仲幫我平衡埋油脂,


化妝前用佢再加防曬就夠啦,面霜都慳返!



**面霜既主要功效係要補充返在洗面過程中流失既油脂, 令
皮脂不致被破壞,角質層不致變薄失去鎖水功能。


但若
油脂過多反而會為皮脂帶黎負擔,弄巧反拙。

所以我建議混
合性及油性皮膚既姊妹改用油或足夠滋潤既精華代替面 霜!
**

 
眼睛既保護亦都唔少得,我愛用G'aroma 既玫瑰甘菊眼霜。


做左白老鼠都有4個月啦,由春天到夏天都都係咁合用, 滋潤不油膩。


成份有月見草油,、葡萄籽油同小麥胚芽油有效淡化黑眼圈, 抗
氧化,加速血液循環! 另外玫瑰花水及甘菊精油可令眼周皮膚提升光澤感, 補濕鎖水淡化細紋。我仲加左
Vit E B5精華Tim,非常好用
呢!
(又hard
sell 中啦. 自己野, 大家唔會怪我打廣告卦... hahhaa)

 
用左4個月, 眼圈真係淡左好多,
加上面上冇斑斑先夠擔零妝見人,
依家出街都只係用Chanel 粉底黎遮下
黑眼圈架咋 ^^


防曬都仲係用緊Shiseido的!防曬度夠高, 用後又唔感笠.

依家冇需要用粉底, 上左防曬之後只會加一層薄薄既碎粉已經好夠lu.





星期日,
約左家人睇Prince of Persia (唔好問我好唔好睇, 因為我有偏見, 我有打開機好鐘意個backgroup, 所以我好鐘意wor
^^)
難得出街,
緊係要化個靚妝啦~~




今次用既Mac 既 pigment -
Vanllia 同新出既眼影
Sweet
& Punchy.

好鐘意Sweet & Punchy既色, 有小小metallic 既色彩,
我形容佢為深海魚既顏色^^ heeee


心思思又想攪下個頭啦... 唔知直髮襯唔襯我呢?
VS 呢個夾好好用, 一下子就可以將我個爆炸頭整直晒~~ 得左...


 
好唔好睇呀? (其實我重想剪到shoulder length, 大家比d意見我丫~ )


 
晚上同左家人去禮頓道食廣島燒, 自己煮好好玩.
比d相你地睇下我整得幾成功^^ whahahaha..



做法^^



Hello, I am the Chef
today^^




成功反''面''



幾靚~~






@@ 點解寫下寫下護膚文變左週未遊記既?? haa, 唔知呀.
太耐冇出文, 怕寫得小大家冇興趣... 太長又有冇悶親大家呢??
 
阿gi 好忙呀, 公司忙到fi都唔得閒or....
搵d baby 呢錫返gigi啦, 我好想念大家呀,
好耐都冇睇大家既文啦... wuwuwu.

 
多謝收看.
多謝仲支持緊我既你地.
多謝睇晒全文既美人們..
gi love you all. kisskisskiss

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...