星期五, 9月 24, 2010

阿Gi 週記 - 毛事,妝事,蛋糕事 – 完結篇 : 桃 (再戰:日式芝士蛋糕)

1間唔好食既Cafe   1個嘈到爆既地方


1個角落裡…          4個女生



掛念著同一個人



 


講完毛, 講完妝終於黎到甜品


下午心癢癢想食芝士蛋糕, 在家找找餘下的甜品材料


找到2片芝士片及半盒淡忌廉, 太好了, 可以做日式芝士蛋糕~~



 早在一年前已經分享過, 可是當然不太會handle cake,


所以蛋糕焗得跟月球一樣表面亦不夠金黃


-------(嘔心重溫: ~~ Gi's Kitchen ~~ 日式芝士蛋糕)--------



 


一年過後, 唔知自己有沒有進步呢?


[Gi’s
Kitchen]
再戰:日式芝士蛋糕


(當日唔係好舒服, 所以只係影左幾張相, 希望大家唔好介意啦)



 


日式芝士餅Japanese Cheese Cake


材料:


麵粉      30g


粟米粉   10g


          2


          40g


芝士片    2


淡忌廉    50g


牛油       30g


預熱焗爐 160


 


做法:


  1. 蛋白及25g 糖,用打蛋機打至企身
  2. 蛋黃及15g糖,用打至淡黃色, 拌入蛋白漿中.
  3. 篩入麵粉及粟米粉

  4. 芝士片, 淡忌廉及 牛油一同隔水煮熔, 加入漿中.

  5. 160, 隔熱水焗25-30分鐘, 後用175度焗3-5分鐘至表面變金黃色~

出爐喇~~ 成功冇豆皮~~ hehee


在蛋糕表面加上杏桃漿, 少少甜味, 樣又靚~~



 


大家都黎試下呢個用芝士
片做既日芝蛋糕啦
.


真係好味架, 你睇下大家食得幾開心就
知啦
~~ ^^




(相片鳴謝: Bithia)


另多謝bibi 的曲奇, 已成為我某天的晚餐呢~ (對的,
阿gi又再減肥中..)


好味道~~




相關連載:


Gi
週記 - 毛事,妝事,蛋糕事 – 上集 : 脫


Gi 週記 - 毛事,妝事,蛋糕事 下集 :


Gi 週記 - 毛事,妝事,蛋糕事 完結篇 :



==================================


11-12 Sept Happy
Bdaysss


9-11 妹妹生日,
我們倆過了開心愉快的一天.


1st CRAZY K
唱左5個鐘...


(死光燈打到我好似好多面油咁....
hhaha)





2nd CRAZY dinner
2個人叫左勁多野食.






3rd CRAZY gilato
已經飽到上心口... 仲要去食ice cream (ng, 我知你係為左我而食既, i love you)





兩姐妹, 好多野都冇
既, 只要你開心就好了~~




9-12 是慶祝嫲生日, 我嫲80歲了~~ 大個女啦~~ hahha



重有我的表甥女,
點解楠楠b你咁可愛架. 



8個月大 VS 80歲大... HAAHAHA  楠楠被舅公(我叔叔)整古後的無奈表情..(面上的CREAM)





三心兩意~ 你鐘意邊條呀?



你快d大個啦,
Gi EE 教你扮靚靚丫~



 


==================================


sis 要求, 交代一下毛毛生長情況先..


脫毛一星期後先有幾條
毛毛生出黎
,


因為Gaby 幫我做waxing 時係連根拔, 無拔斷. 所以再生出黎時情況都好
正常
, 皮膚都無癢.


加上用左Gaby 介紹既 treatment cream, 令毛同毛孔都軟化點, 用夾拔都不太痛.


總之現在既生長速度及
情況都好令我滿意, 慢好多, 幼好多
. 冇敏感, 冇痕
癢.


唯一問題是毛毛沒了, 上街小便時有點麻煩下次真的要留點中間位置
的去
導尿~~


=================================


 


<下文預告: 女皇駕到 -- 不小家的巴西牛漢堡麭~~~>


 


用心出文, 用心分享


不為任何目的, 只希望與大家分享我的經
驗和生活點滴
~~


希望藉此認識多點朋友~~


懶理他人指指點點...



2 則留言:

  1. 遊戲口袋 - ←點我進入~^^
    視訊 免費視訊 免費視訊 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...