星期日, 9月 26, 2010

[女皇駕到x Gi’s Kitchen] 不小家的漢堡包

Queens 的聚會,又欠一件…


Missing joker why
so serious



Gi 又宴客啦!今次又請黎4條女…


(近幾篇文都有佢地出現, 大家有看膩嗎?)


本來我打算自己下廚做一餐午膳給各女皇品嘗。


但她們真好,怕只阿Gi一人做4份午餐太辛苦,


所以各女皇都親自下廚,一人負責一道菜!!!阿Gi 真幸福呢!


 


Queen Spade 瞳瞳做既係焗蜜糖檸檬汁
雞翼。


两日前開始醃既雞翼,淋上酸酸甜甜既檸檬蜜糖汁,


好清新,好好味!好啱夏天食!


用焗既方法做,非油炸的。Gi 最愛雞翼架啦! 



Queen Heart Mimi 做既係健康蔬菜湯…高纖
排毒。


減肥人士必飲!好多減肥餐單都有包括呢個湯架!


無肉走油~~ 多飲用身體健康。近排肚
仔成日唔舒服,


睇黎我要多飲幾碗啦! 



Queen diamond Bithia 整既係甜品,Apple crumble !!!


勁好食!好食過街個啲!


加埋我最愛DryersToasted Almond
ice cream.
好好味唷!


飽到上心口都要勁食2碟!! 




而我呢?我就整左漢堡包!


漢堡扒既做法之前已經分享過,請按此重溫 


<Gi’s Kitchen
- 漢堡扒篇>
 http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=22082





一心想做一餐不失禮人既漢堡包餐,


扒要做厚啲既,淨扒都厚過魚柳包,


太薄太小家一點都不是我的作風。



 


哈哈哈,是我高估了大家既食量還是我太誇張?


最後冇人食得晒,還同聲抱腹大叫“gi,你會唔會太大方呢?”
哈哈哈哈
 


 



午飯後,bomberman成了我們既飯後活動…


大家玩得好開心!哈, 第一次多過2human players bomberman 呀!


多一個手制就好啦~~heee



食得好飽,玩得好開心! 



Queens 的由來:


時常以4條女的姿態出動,


某日靈光一閃為各人安上撲克4款的稱號…


葵扇(Spade),紅心(Heart),梅花(Club),階磚(Diamond)


4條女-Four Queens Group 因而成立。


(此稱號並無任何自我誇獎或自負成分,請勿放入太多無謂假設!! 


連載:
小黑Mi - < 女王駕到 > 誰來敢挑戰我們?!?!!
Bithia - *<女王駕到> の 冰火蘋果金寶*

曈曈 - **女王駕到**酸甜檸雞翼*v***


謝謝收看



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...