星期二, 9月 28, 2010

Aveda Super Natural 及小bi 的小心意~




睇番

Dairy先知原來好耐冇去過咁大
型既
Event
Lu.

今次被邀請去Aveda 既髮型展真係好開心
呢!



 


活動於美麗華酒店舉行,
一入到場內就傳出一陣陣熟識既香薰味
~~


係薰衣草同依蘭依蘭既香
味,好舒服。



場地每個角落都放有

Aveda product,仲有即場Hair Styling

Bi 晚上要去飲宴,叫佢去試
下就最
Fit
啦!



 


髮型展開始!呢位係Aveda Chief art
director Mr Jung Jae Myung


 



佢將會聯同Aveda Super
Natural
團隊為我地展示今季流行既髮型及Aveda 獨有既染髮技術,


有請Model!!!!





經過今日既

Event,我了解及認識左更多Aveda 既服務及產品,

其中最令我感興趣既就係
佢既剪染服務。



Aveda 既自家出品染髮劑顏色
鮮明選擇又多,品質天然環保唔傷頭髮頭皮,


仲加入了我最愛既香薰原
素,好吸引哦
.
我夢想中既紫髮, 唔知可唔可以成真呢?


大概我可以用大會送比我
地既禮品券去試下佢地既
Service 呢!


想知我既最新造型?請緊
貼阿
Gi 週記啦!



活動前約了QueensLunch,適逢中秋,小Bi送我地每Queens一個她親手做既冰皮月餅~~



茄菲貓造型既mooncake, 有士多啤利朱古力脆脆, 抹茶紅豆(宇治金時XD) 同奶皇蛋黃~~ 好味道.



BiBi sweet~~ ^^ 多謝你~



哈哈, Bithia
手上既
. 我就整既包包喇. (中秋節食飽??)


我分別整左軟芝士腸仔飽
同花生醬皇冠飽
~~



, 我第一次做麵包呀, 整左4個幾鐘好攰, 不過好好玩~~

可能發酵過程做得未夠好, 花生醬皇冠飽未夠軟熟.. 下次要注意一下先得!!


總括黎講今次都叫成功既~~ ^^




下次先出食譜好嗎? 預告預告預告預告 !!


 


 


今個星期其實有2個活動既邀請,


但因為工作關係, Gi 未能出席其中一個.


雖然冇出席活動, 但都感謝theZtyle 比機會我做產品試用.


產品剛到手, 大家估到係咩嗎? 下星期開估^^




好開心既一天~


謝謝收看~




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...