星期四, 10月 21, 2010

卡米拉婆婆送我的香噴噴生晨 Gamila Secret

BIG THANKS to all of you.


冇想過咁多人留意到我既生日, 你地每一句祝福對我黎講都係咁Special~


另一樣好感恩既係今年身邊多左好多愛我既人, 我會好好珍惜你地每一個架.




 


Gi最愛除左係紫色之外, 其次就係香噴噴既東西.


生活中離不開既都係香味薰. 沖涼洗頭用既都係用純正植物精華提煉.


面上皮膚係全身吸收最多精油既一陪份, 由卸妝到潤膚都係用香薰產品.


最希望有一日, 身邊既朋友用我都有同一喜好, 齊齊愛上香薰精油.


 



日常要買到香薰產品一d都唔難, 但係要買到用純正植物精華提煉出既護膚品就有一定既難度.


  1. 作為一個準香薰治療師, 我都不能準確地指出某某產品中含有的是純正植物精油定係化學合成味道, 何況係其他小小既消費者呢?
  2. 香薰產品價格多數比較高但分量小, 作學生輩或係我呢d月入低既人士 0.0 其實都好難投資.

      (用投資呢個字冇錯架啦, 買香薰產品多數都係一不離二, 二不離三架啦. )



 


而今日要同大家介紹既都可算係香薰入門產品.


~~ Gamila Secret 植物精華凝脂 ~~


每一塊制成品中都含有80%以上高純度既初榨橄欖油, 4%的純天然植物精油,不含有任何化學物質及水份


與一般既皂類有別, 稱呼佢為植物精華油脂既凝聚就最合適啦~


 



看似一塊普通既洗面皂. 但其實他並不普通, 亦不能分類為洗面皂吧.


一塊凝脂壽命長達36個月(由開始用個日起計), 功能多到數唔晒, 總之係對皮膚問題既治理啦.


雖然佢既定價並不高, 一塊可以用3, 功效又多, 可以清洗治理全身皮膚既產品, 我覺得佢真係買得過架~


 


Effect



1.      深層清潔 (清潔到表皮第三層顆粒層) + 卸妝


2.      保濕


3.      控油


4.      增白


5.      促進血液循環 (對因血液循環受阻產生的紅血絲有效)


6.      去除多餘角質


7.      改善暗沉,提亮膚色


8.      縮少毛孔


9.      改善粗糙,使肌膚細膩


10.    改善痤瘡


11.    改善濕疹


12.    改善肌膚乾裂 (手、腳後跟乾裂)


13.    改善唇唇乾燥起皮


14.    舒緩曬傷


15.    改善私密處色素沉著


16.    改善中老年雌激素減少所引起的陰道乾裂


17.    改善痔瘡


18.    改善千日瘡


19.    改善頭皮、頭皮問題


20.    改善嬰兒毛周角化


21.    改善各種皮膚炎症


22.    清除粉刺、脂肪粒


 


大家認識Gamila Secret 既創辦人 – Savta Gamila 卡米拉婆婆嗎?


佢對植物及肌膚護理真係好有研究, 什至可以創作出一塊咁神奇既美容產品.


GI 真係要視佢為學習對象, 我都好想有咁既能力呢, 要加油努力學習先得啦~~


 





生日前天早上, Gi 開左卡米拉婆婆的Gamila Secret植物精華凝脂洗面.


咁多隻味道當中, 我選擇左 Lavender Haven, 我最喜歡既味道


每朝洗面時聞佢一下 Good start of the day~ ^^


 



How to use?


1.      先把Gamila Secret植物精華凝脂 用溫水沖洗一下,以激活其有效因子


2.      用手指輕搓凝脂10-20秒,直至摩擦到粘稠/拉絲乳液狀



3.      直接塗在肌膚上至少15秒,輕輕按摩,使精華充分滲入肌膚(可慢慢延長按摩時間)


4.      用水沖洗乾淨


 


使用左Gamila Secret植物精華凝脂都有5.


感覺好滋潤~ 本以為用皂就一定會好乾, 正因為佢含有80%既橄欖油, 用後不但唔乾澀.


仲有一層油係面上包著皮膚咁~


用後感覺好好, 皮膚冇咁易乾同甩皮, 膚色都均勻亮澤左呀.



 


我知道有些用家用段會有起痘,紅脹或乾燥既即時反應.


Thanks god 都冇係我面上出現.. 仲比平日好左呢, 感恩~~


等我keep住用佢, 若日後大家發覺我皮膚有好轉改善, 記得話我知~


到時我要同卡米拉婆婆道謝呢~




Know more about Gamali from FaceBook..


Gamila Secret Hong Kong - http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Gamila-Secret-Hong-Kong/109301659131529




 



多謝收看~~




預告: 我的生日興祝活動




1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...