星期五, 10月 22, 2010

[Gi's Kitchen] 生日回禮 - 牛油曲奇 (壓軸出文-- 更多生日party 相)



一連串既生日慶祝活動終於都結束
我只能說, 原來我身邊都有很多愛我既人.
過去既2個星期, 我經歷左不小. 傷心, 但轉黎極多感動場面. 得著好多.


感恩天父係呢個時候安排左你地係我身邊...
一向的我, 有唔開心時都只會放係內心深處. 不給人麻煩..
第一次比幾個女仔圍我, HHAA 原本講左出黎, 舒服咁多..


My Queens更加為我興祝,
攪得咁大我知一D都唔簡單, 好多謝你地咁有我心呀..
為答謝大家, 我整左小小回禮比你地. (阿GI 乃老外一名, 生日都有回禮的.) XDXD

牛油曲奇 10-12塊



材料:
牛油         70g
糖粉         40g
低筋麵粉  100g
全蛋         半隻
雲呢拿油   1/4 tsp

做法
1. 軟化牛油, 分次加入糖用電動發蛋器打勻.



2. 蛋發起後, 分1-2次加入牛油中用電動發蛋器打勻



3. 加入已過篩的麵粉攪勻




4. 將麵糊加入唧袋中, 唧出花紋/字母, 以160度焗10-15分鐘 (以曲奇大小離定)






為各人做一人個字母曲奇, 答謝你地為我慶生, 同我一齊經歷.
B: Brenda - b, 我知你好忙. 不過你都對我不離不棄, 去年生日到今年生日都有你出席, 真係好希望明年, 來年你都會繼續來. Love you.


Bithia, - b, 你真係烈女一名. 你既鼓勵, 真係令我好滾動, 多謝你幫我搵2個生日會. love you.



M: Mi, 多謝你不停聽我伸, 我知我好煩講黎講去都係個d. 多謝你忍我, 聽晒~~



K: Kennis 瞳, 多謝你唔返學都出黎陪我, 咁多個之中, 你反應最激動, 好切身既痛我知你好緊張我, 我唔會令你失望~啜啜啜啜啜啜啜啜啜



睇返d相... 原來做緊cookies 已時候... 係聽緊破相... "他那天 說我眼睛很會笑 那十秒 靈魂大概已賣掉..."



至今已有3個多星期....總之好多謝你地.






至於生日慶祝活動.. 唔講咁多, 去相~~
10-8 Our Wonderland, Thx Eric, it was a really nice dinner.



10-9 BBQ Surprise Party



瞳豬既特大COOKIE, 好味. 醫肚餓~~



好多謝小B 既CAKE 呀, 好好味, 好開心呀.



10-11 Ocean Park & Dinner @ MIST. Thanks darling. you are lovely. I did have a really enjoyable day.



Thanks very much for your bday present, its really nice of you, i love it a lot.



10-12 COVA LUNCH, Thanks Juliet, you have spoiled me a lot.



10-15 人在中環的Big Party. 多謝大家俾面... 咁多人為我慶生, 真係死而無憾... 乜都夠啦..



theZtyle 都有好多女仔黎左.




重有'剪個髮都識到人既' 一班Aveda 髮型師..




我既一班好同事..



舊朋友, 新朋友~ 共聚一堂..



My Lovely Sister ^^



呢個cake真係令我好surprise, 人生第一個ice-cream bday cake, 好感動^^ 多謝你~





比多d相大家睇啦.. 希望你地都感到當日既氣氛啦.







總之一句, 多謝大家俾面 GI 會活得很好.


多謝你地, 滾動中~~



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...