星期一, 9月 13, 2010

阿Gi 週記 - 毛事,妝事,蛋糕事 – 上集 : 脫


3 Sept 5-1


4個女人,我地都算係全場最靜既一台啦!



女生聚頭,唔洗一定講是非既,咁想知我地講左啲乜?


除咗各人近況之外,其他事都唔係太大秘密啦!


大家有冇興趣加入一齊討論下?


 


今日先講 毛事’吧..


Underarm 及眉上既雜毛外最煩到你既會係身上那一Part 既毛呢?



Sis 會係手腳毛,而阿Gi ? 唔介意話比大家聽,就係Labia 位啦!


大概係遺傳關係,從小到大泌尿系統都比較敏感,市面上的敏感部位清潔液對我看來沒太大作用。


唯有多加注重個人衛生,勤啲整理毛髮,多喝水及紅梅汁。


 


約大半年前,同朋友傾偈,發現大家都有同一個煩惱。佢既處理方法就係'溶左佢'…哈哈哈,係電走至啱!


Bikini all-off Lazer!!!!!


我真係冇咁既勇氣啦打面上的斑斑時都已經瓜瓜叫,何況要打一個全身最敏感的部位?


加上價錢都真係幾甘,都係要搵過另一個方法先得!!


 


我選擇了Waxing ~~


好處1. 痛楚減半lazer 前要先塗止痛膏的..


好處 2. 價格平宜多了! Lazer $10,000 up life time VS Waxing $3xx/ time


好處 3. 較安全!


好處 4. 生長度減慢, 再長出的毛毛會更幼更軟更少,效果亦比較易控制. Laser 可能會打得過火,變左永久白切雞我不要唷!!!!


 


係網上游左好耐,最後決定左去位於中環既 Barely beauty.


負責人及美容師 Gaby從事美容行業多年,經驗豐富。對脫毛及毛髮護理都很有心得.


Gaby人超好的, 不停問佢好多毛毛事, 佢都好耐心同我分享~~



 


她說問題我有修剪既習慣, 拉扯時會刺激到毛囊, 可能會令毛髮倒生及多長出幾條. 毛髮亦會越長越粗.


同時剃刀會令切斷位變利, 毛髮再生長時會刺傷毛孔內組織, 令毛髮倒生及增加油脂分泌.


其實labia/ bikini 位置都要做scrubbing ~



一邊傾, 一邊脫. Gaby 專業又快又乾淨, 與以往用蜜蠟的經驗相比, come on, d, d叫爽!!! ~~ 哈哈哈..


脫敏感部位最好就是用hard waxing, Gaby 說以她多年的經驗, 上蠟時一定要塗得夠深, 蠟要塗到入根先唔會痛.


Gaby 會用不同size 的木棒, 令蜜蠟可能塗得更仔細, 更乾淨~



Hard Wax乾左就會凝固成蠟片, 呢個時候Gaby就會用佢既快手撕, OMG, 成張蠟片都是毛毛… (不雅不設圖)


話咁快就連最入最敏感既位都脫完啦, 最敏感既位置係有小小痛啦, 不過都只係1-2



Gaby 介紹呢一set 產品都係好啱脫毛後既皮膚用.


moisture scrub.



我揀左bump erasier (左3)的一支, 是護膚的, 更可以令再生長出來的毛髮及毛囊軟化, 塗左感覺涼涼地架..



想玩下情調既, 更可以貼上閃石~~~ HHAA 不如下次貼一個係腰間丫~



 


Barelybeauty 地方唔算好大, 不過就好舒服, 好齊潔呢..



比個pricelist大家了解一下丫. (放大睇啦)


如果有興趣試做既sis 可以pm你個email比我.


我會email$50 cash coupon 比你架~





Find out more…


www.barelybeauty.com


Tel: 5162-7880


中環皇后大道中37 303


 



===============================================


此外, gi 亦都去了 Benefit Brow bar 修眉.



現在眉毛齊整多了, 一跟雜毛都沒有 ^^


可惜我的相機壞了, 沒法為大家圖解過程.


總之一句, Waxing so COOOOL!!!!!!







WAXING 前請留意注意事項..


月經前後一星期內切勿做Bikini waxing.




<預告: Gi 週記 - 毛事,妝事,蛋糕事 下集 : >


 


 


謝謝收看^^



3 則留言:

  1. 遊戲世界 - ←點我進入~^^
    視訊 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊

    回覆刪除
  2. Labia 幾錢? 用coupon後
    [版主回覆07/03/2012 08:35:33]hello, 依家好似加左價啦, coupon 亦都唔valid, 不過你試下打去, 話係Blogger-Gi 既Readers, 會有special offer 架~ ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...