星期二, 10月 26, 2010

Gi’s Kitchen –久違的Earl Grey伯爵大人

出黎行, 預左要還. 欠大家文, 再遲都要還~~~


呢個cake既預告係…… 6出既… ><


我咁記得係因為個cake係整比我一位好友619日既生日…


~ 估唔到我遲到依家先出制作文, 希望各位伯爵紅茶既fans 唔好怪我啦.. ^^


材料 (6吋模)


海綿蛋糕底 - 我做呢個cake 時係用餅底既. 不過後來覺得配合海綿底會更加好味~


雞蛋     100g


砂糖     100g


牛奶     13g


橄欖油  13g


麵粉     45g


泡打粉  1/8tsp


伯爵茶忌廉
伯爵茶葉   35g
淡忌廉      500g

伯爵茶慕絲
伯爵茶忌廉  380g
蛋白           30g
砂糖           30g
魚膠片        3

** 黑朱古力溶液作裝飾用.

做法:
1.
加熱伯爵茶葉及淡忌廉, 加蓋焗15分鐘. 加入濾袋, 隔走茶葉, 放涼後打至7成企身.



2.

預備魚膠 : 先用凍水將魚膠浸至軟身, 再隔用煮溶.
3.
1/4忌廉加入魚膠溶液完全攪勻後, 再倒回忌廉中拌勻. 備用.


4. 

發蛋器將蛋白打成泡沫,分2-3次加入砂糖,打至企身。


5. 將蛋白霜加入慕絲漿中拌勻。加入餅模中,雪起後加上裝飾便完成了!


 





裝飾,先將朱古力隔水煮溶倒入吱袋,在牛油紙上吱出一托,


將用匙背在中間位置一壓並向下拉出尾巴。定好造型後放入雪櫃雪硬。





茶味香濃… 喜歡食茶味食品既朋友一定喜歡呢個cake.


gi ??? 我除左喜歡飲茶之外, 一切茶味既食品我都麻麻地.


綠茶雪糕呀, 綠茶餅乾, 綠茶朱古力, /紅茶牛奶糖, 宇治金時 等等…


茶就是茶… 用黎做食品, gi 都未能接受呢…


 


人生第一次… 食過一個自己做卻覺得難食既cake, 原因係因為茶味…


(多數都係衰樣衰, 好少係難食既…)


好在, 我呢位生日既朋友, 佢好愛茶味食品, 呢個蛋糕佢仲打算encore, 叫我教佢整tim


咁究竟, 呢個cake 叫唔叫做失敗之作呢??


睇黎係失望之作多d..

謝謝收看

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...