星期五, 10月 29, 2010

由今天開始 還完明亮肌膚 Gi 都是幸運兒~


美肌還完, 只需一天.


呢個slogan 堅吸引 ~~ 係shiseido 先有咁大既口氣做到.


一支咁全效既serum, 我都係試用既幸運兒~~





先黎個官方產品簡介^^


Shiseido BioPerformance Super Corrective Serum 30ml


胞再生系統* 重煥青春神采


當皺紋形成、肌膚開始鬆弛,流失本來的青春光采;加上缺乏滋潤,令膚色的改變更為明顯。


要令年輕外表延續,關鍵在於肌膚內的膠原、彈性纖維和透明質酸的理想含量。


SHISEIDO全新獨創成分Bio-Corrective Complex,營造出生產纖維母細胞的理想環境。


纖維母細胞製造膠原、彈性纖維和透明質酸。


Super Corrective Serum令肌膚柔滑亮麗,並激發肌膚潛在的再生力量。


 


細胞再生的關鍵成分:


SHISEIDO全新專利成分Bio-Corrective Complex


激生纖維母細胞數量達27%,同時能活化老化纖維母細胞,


重煥其製造三種彈性美肌的關鍵元素︰膠原、彈性纖維及透明質酸的能力





三大青春美肌關鍵要素激生︰


膠原: 上升65%


彈性纖維: 上升26%


透明質酸: 上升26%







再過1個星期, 阿gi 就踏入27歲啦.


依家既皮膚狀況都尚算滿意, 不過做女人一定要學識未雨綢繆.


一d '預防功夫' 都不可以小架~~


(睇我上一篇既美容日誌就可以知道我更多既美容心得啦.)




用左BioPerformance一個星期啦.


每日早晚我都會於潔膚後使用.


精華既味道香而不濃, 味道好relax, 好有'媽媽feel' (好有被保護既意思)





質地柔軟, 唔太稀, 唔太笠, 加埋面部按摩, 可以幫助皮膚吸收.


先輕輕塗抹於面頰及額頭等廣泛部位, 然後由面部中央向外塗開


以下係shiseido 官方建議既按摩手法~~ ^^



功效用左7日啦. 皮膚因轉天氣而敏感既位置都改善左好多.


完全冇甩皮~


上星期日晒左成半個鐘太陽, 返到屋企覺得面上顏色好唔balance.


沖完涼之後就即刻用佢, 只係半日咋. 面上膚色已經balance , 有返d光澤~~



鼻頰2旁既毛孔亦都有收細到呀. 呢一點令我最suprise 同興奮啦.


一支咁好既精華, 我會好好就慳住用架啦, 每次1泵搽面, 1泵搽頸. 其實都真係幾襟用架~




10-3 被小bi鎗斃~~


去左小bi 屋企玩化妝~~ 第一次被鎗斃及顏射.. hahhh




好看嗎? (ps 我有著衫~ 呢個世界有樣野叫 'low cut' 架lor. )



茶茶好可愛唷~~



呢個星期..阿gi 感覺到你地真係好愛我..


我都好愛你地呢... 期待星期日既來臨~~




多謝收看




1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...