星期日, 10月 31, 2010

阿Gi週記 – 新髮型@Aveda~


10-4  相約了瞳瞳一同到Aveda剪染, 終於都到我地啦.

本身其實只係打算修下就算架啦. 不過橫店都係剪, 點解唔試下新髮型呢..


HAHA. 留短髮就係方便可以常常變髮.



本身打算剪呢個, 不過身邊所以朋友同事都話唔襯我呀..



咁呀.. Hebe 的呢? 好似唔錯wor.



染..


我染既係酒紅色, 染髮技師Jack知道我喜歡紫色但又唔捨得漂, 所以係紅色當中加入左d.

gi都係第一次染呢個色架咋.  好啱我心水~ Jack 佢仲比左好多護髮既小tips我呢, 非常專業~~


(之後我地大陪份時間都係講…. PS3.. HAHHAA)





剪..

Scott 係當日幫我同瞳瞳剪髮既髮型師,


我比左Hebe張相佢睇, 大致上講左我想點修個髮尾同我想要既感覺.


佢就明白我既意思, 真係剪到我既心水出黎呢. (呢點係好多髮型師都未必做到架.)

吹左就會係咁. 唔吹會貼好多~ 我比較喜歡唔SET頭既時候..


當日仲有好多趣事發生, 我同瞳瞳好似玩轉Aveda ..


例如有.. ‘蒙羅麗莎的小雞雞’, ‘慈雲山係冇消防局等等… haa, 好好笑~


你地幾個都真係既好玩架wor.



呢個髮型同個色我都好鐘意呀. 頭髮染完一d都冇鞋呀, 仲要比之前光澤左.. (講堅的..)


好喜歡Aveda product , 因為都有好香既香薰味道~


Scott 你送比我的2支護色sample, 我會好好用架~~ hehee.


 


你地喜歡我們的新髮型嗎?


 


多謝收看

1 則留言:

  1. 很喜歡妳這新髮型, 好襯妳! 靚!
    [版主回覆11/24/2010 21:50:00]millie 好耐冇見你啦.. 你好嗎?

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...