星期二, 11月 02, 2010

Gi’s Daily- 愛化妝

~~ 好多sis 都有興趣知道我每日點用15分鐘化妝出門口.




其實呢… 15分鐘係唔包括粉底同mascara .







1. 我已經冇用粉底5個月啦晒太陽時我都用好厚防曬係面, 身就用好少, 所以我個身會黑過面, 但我一d都唔介意~




2. mascara 我偷雞係巴士化, 珀麗灣出青衣個程車好定, 人小小化妝都冇人理 ^^




 


SKIN CARING開始 (請看前文Gi’s Daily - 天天護理篇),


到今日我要同大家分享我常日及近期開始用既化妝品.





究竟我大部份日子都係用咩化妝品呢??? 今日一一同大家介紹先~ ^^




 


-- Make Up base --



Chanel VS Sofina


用左一年多既Chanel base 係早2個星期魂歸天國lu. 一直以黎都覺得佢好好用, 有小小既綠色去平衡一下面色,




配合Chanel 粉底用效果最好, 近半年都唔需要再係面上加粉底就覺得佢乾左小小, 不過夏天時用都ok ~ ^^




加上有SPF 30 防曬, 真係好夠用啦~






base 死一base , 又係試新野既時候~~~ 換黎sofina新品, make up base.




淡淡既膚色足以去平衡不均勻既色tone. 令面部看上更光澤~~




同後感覺滋潤, 依家天氣都仲好涼, 如果過多一排或冬天用就會冇咁焗身, 會更適合呢.




SPF 20+ 返工去街用呢個度數已經好夠阿Gi , ~ 係呀, 我唔介意曬黑丫麻.  愛白既sis 可能就要多加一層防曬啦~ ^^




 


-- BB Cream --


BB Cream 我唔太常用. 不過都會有一兩支看下門口.




Revlon 都有出BB Cream 係新launch . 貪得意玩下.





我時常對BB Cream 都有d 反感, 因為大部份我用過既bb cream 都係好笠好焗身.




抱住同一個心態去試Revlon, surprise surprise, 真係唔太笠呀.




膚色都好平衡, 用左似上左foundation … hahaha 美肌美肌~





 


-- Concealing --



保養做得足, 黑眼圈既情況都唔叫好嚴重. 只係有小小氧化既黃眼圈, 都係拜鼻敏感所至~




每日都係輕輕的遮一下眼圈就ok ~~





呢排個人懶左, 2-way cake遮眼圈修飾.2秒攪店, 真係快靚正^^




Sofina 係我新入既2-way cake, 之前用既benefit 到期要換啦.




第一次用Sofina 感覺幾好呀. d都唔乾, 又唔會浮粉.




我用佢黎修飾黑眼圈都唔覺得乾, 遮暇度不錯哦~




 


-- Eyebrows --


呢支brows gel 跟左我星期啦.好用既原因係易上手.



我眉疏毛長眉尾dup, 幫我修眉既美容師建議我用眉gel將向下生既眉毛gel.但我怕自己唔識handle 攪到一達達.




brows gel 刷頭似牙刷, 輕輕掃, 顏色自然, 防水又防汗~~跑完步後見到自己對眉仲健在, 你就知佢勁啦~~ XDD





佢更加係一支育毛既眉膠, 用左3個多星期, 眉毛真係生長左好多... (人家修左眉都只有一個星期咋..)

希望佢生多d出黎, 我就可以脫離'無眉人'呢個稱號啦~~




 


-- Eye Shadow --


黎到戲肉啦. 以下就就係我平日用開既眼妝品啦.


簡簡單單3樣野+eyeliner 已經可以化到一個平常妝架啦.




-- Blush --


我至愛既benetint, 易上防水不脫色.




係面上打2個叉, 再用手指打圈推開.




紅萍果的臉, 紅得健康自然!!

--Lip--

呢支咀仔真仔好可愛~~ 第一眼睇佢都以為係marker.. 真係好可愛~




一邊上色, 一邊滋潤護唇. 顏色又自然, 為咀唇加返小小健康.




佢唔會係glossy既, 係啱返d自然既outfit, 返工及日常用就啱晒.




晚上要出街? 加返個唇彩咪得lor~~




 


--Nails--


因為要返學所以我好耐都冇搽甲油啦,上個星期上完最後一課, 等緊月尾既final exam.




咁呢幾個星期就親機留下指甲, 油下色咁.. hehehe.   我最愛紫色. 首選一定係紫色. (其實我都有好多支唔用色既purple )






Revlon 出既新color, 一支叫star 係有閃粉既TOP COAT, 紫色一支就叫ROCK.




兩支我都好鐘意呀, 又紫又閃. 之前都有介紹過Revlon 既甲油, 我屋企真係有好多支呢.





佢有陣陣既香味, 亦都好易卸除, 上一層已經好夠令, 又好快乾.




最重要既係價錢合理, 買多幾個色都唔肉痛丫麻~ ^^





 


人生太多野鐘意啦.






一睇我就知我係花心既人啦. (對物質啦~~) 唔知大家又有冇一d ‘至愛的化妝品?







如果有邊樣化妝品種類未提及, 不妨話我知呀. 等我下次再同大家分享啦~




多謝收看

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...