星期四, 11月 04, 2010

天天都敷保濕面膜, no more 乾面女^^ Neutrogena


好開心好開心

.
因為又有機會試用同大家分享啦. GI 最開心既時刻莫過於如此.
今次要試用既係Neutrogena Hydro Boost保濕精華液,


一支擁有面膜保濕力量既保濕液, 身邊好多朋友都讚呢一支係好野黎架,


真係好多謝theZtyle~

大家知道嗎? 無論你係油面定乾面都關保濕有關.
廣告都有講啦, 過油可能係肌膚缺水既警號. 皮膚唔夠水份, 自然就會分泌多d油脂去平衡皮脂既水油含量


過乾就唔洗講啦, 甩皮等等都係皮膚正話比你知肌膚已到達脫水程度啦.


特別係秋冬天, 天氣咁乾既時候, 補濕功夫一定要做足先可以保持到健康既皮膚.



用左Neutrogena Hydro Boost都有一個星期左右啦, 感覺非常好呢.


剛好呢一星期天氣突然變涼變乾, 正好測試一下佢既保濕鎖水度~~


 


~~測試開始~~


(為最高)


 


包裝:
用左最衛生既泵樽設計, 每次都只係接觸到需用既分量, 確保瓶內既精華不易被污染.
瓶子並冇華麗既設計, 正好切合自然簡單既主題.


佢既泵頭係非常易按, GI就最喜歡呢一點啦. 輕易就可以按出一泵半分量, 好夠我搽面搽頸!!


但由於泵咀彈簧輕, 有時粗魯左d會按出兩泵分量.. 唯有益下手肘啦. HAHHA




質地及味道:
人體最易受刺激既感覺細胞係嗅覺及觸覺。
除左品質,嗅感觸感會係影響我地最終會唔會去使用既最大因素!
味道不叫太'化學', 的確係有點香精既味道, 但不致於太濃或刺鼻既程度. 習慣左仲覺得佢幾好聞tim~
保濕液既質地很稀釋細膩, 半液體狀既保養品就最易能夠被皮膚吸收~ 仲好易推開. 唔怕要係面上拉扯~~ 係手上推開 2-3 就已經吸引左一半啦~ impress!!


滲透度:
每寸皮膚既吸收度都唔同,想自家計算出精華既滲透度,可以借用化妝棉~
最快能滲透化妝棉既精華表示分子較細,滲透速度高~ 被底層皮膚吸收既機會率亦會更大!


~~ 又黎一個Gi最喜歡用既化妝綿測試啦..



化妝棉測試: 點開後3秒已經完全滲透.. 份子真係好細緻

睇相啦, 效果快到嚇親我~ HAHAHA

即時補水鎖水度:
對人體佔最大部分就係水,水亦係皮膚組織入面最為重要既一個角色~
先把精華液塗上手, 3分鐘後測試其即時補水度~
 





完全吸收後, 水份比例即時提升左10+%, 滲透度極高, 水份機顯現油份過高所以扁左咀,


但個人感覺好舒服, 呢個並唔係大問題~
 
用後感:


用後面上感覺清爽, 滋潤, 好細滑唔覺緊, 果然係一支擁有面膜保濕力量既一支serum.


而因為吸收得好快, 用完佢可以即上面霜, 慳左好多等候既時間~


對皮膚既負擔唔大,早上用完再上妝, 全日都冇出油, 妝亦冇溶, 好夠保濕滋潤.

總結:


我好喜歡呢支精華呀, 比起我用既B5 GEL, 佢一D都唔笠唔痴手.


用左佢都好舒服, surprise 佢有咁好既表現.


我會繼續用佢架, 今個冬天就靠晒佢啦~



多謝收看


1 則留言:

  1. hihihihi~~你好呀~~我上過黎幾次了~~今次第一次留言~~見到你o既舊post關於NEO princess con~~想問你o係邊度買ga? 因為我見yahoo的賣家都是賣樽裝~~所以有d擔心會唔同~~thanks so much!!!
    [版主回覆11/24/2010 21:48:00]HII, 果陣買NEO 都係D SIS 團我跟買既, 依家我冇跟佢地買LU, 我帶緊GEO, 不過我個D都係YAHOO auction 同格仔鋪買架.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...