星期日, 11月 21, 2010

阿GI週記.盛妝.內衣展


天氣轉涼了, 大家要小心身體, 多穿衣服.用另一種方式 sexy下去.. hahaha


昨天, gi 早了點起床. 秋冬天的太陽大多會在9點左右在我家出現. 所以要早起床. 真的有點困難.


gi 晚上有街街去呢. 打算'盛妝'出席冇錯呢, 就係去位於LKF Hotel 舉行的Bubies Fashion Show,




平日化妝, 相信sis花得最多既時間一定係遮暇上, 而我最緊張就係 開眼’,


本身眼睛小及單眼皮, 每日eye shadow 及粗眼線同事已經見慣要怪.


也許有人會因此說我濃妝, , 我原諒你, 眼睛的確要濃一點, 但我可是零底妝, 面上零遮暇的.


口不對心的男生們我不介意你說我眼妝濃, 但請不要膚淺地指我批當~~



天氣轉, 鼻敏感又返發, 攪到我既眼圈又再氧化, 又黃又乾得可憐, 


大家都知gi平常只用粉底遮暇, 但呢兩個星期光用粉底遮暇真的唔夠.  鼻敏感返發真可憐呀


 


REVLON Age Defying Moisturizing Concealer修護再顏保濕遮瑕膏SPF25 $98


集合遮瑕、減淡幼紋及表情紋、保濕及牢固眼部肌膚的多功能眼霜, 為您重拾自信笑容,倍添魅力。


突然要花錢買一盒可能只會用2-3星期既遮暇膏, 慳家的gi真的不捨得.


買開架的會比較划算, 也有更多好品牌選擇.


自試用完Photo Ready 高清粉底後, Gi 開始留意Revlon 家每月的新出品. 今個月既驚喜好似正正為我而設.



一支有eye cream 功效既眼部用遮暇膏, 保濕持妝不容, 至少我既黃眼圈全日都冇現型.


眼水不停留, 眼周皮膚乾得好緊要. 呢支有保濕功效既遮暇膏正好可以幫眼皮補補水, 亦同時遮蓋暫有既乾紋.


設計亦都方便衛生~~


 


左右眼比較一下. 其實分別都好大既, 不過影相效果可能冇咁突出.


眼睛明亮左好多. Sis 如果早一日開左通霄, 2朝都可以用佢黎救救命呢~


(病緊個樣真係好攰好殘呢~~)





PhotoReadyTM Compact Makeup高清無瑕液化粉餅SPF20 $148


無重、易推及保濕度高的高清粉底液,全面覆蓋肌膚瑕疵, 締造完美亮麗美肌,從此向「見光死」Say No!


上完Concealer 我會用掃輕輕加上小小碎粉定妝用..


再加上晚上會sis 們影下相. Gi 都要修飾一下自己既包包面.


主要都係用較淺既粉餅係印上. 及萍果位置輕輕打亮.



PhotoReady 既粉底我係大讚既, 因為拍照時特別在閃光下, 佢既感光份子可以令我面上輪廓突出.

唔會FLAT 晒咁收起包包面~ ^^



到眼妝啦. 大眼妝對我真係好重要. 我可以2個月KO一支eyeliner pencil, 1個月KO一支Mascara.


要送禮比我, 可以考慮這個. 哈哈哈..


聽很多sis 都說Fiberwig Mascara 真的很好用.


正當我心思思想試用時, 見到有trail programme , . join^^



先上左一個earth tone 既眼妝. 請參考 ’Gi’s Daily- 愛化妝


 


deJavu Lasting-fine eyeliner



開始上眼線啦. 我已經習慣到可以一筆過, 用呢類型既眼線勾尾都冇難度呢.


Fiberwig既眼線筆果然名不虛傳, 易畫, 畫內眼線都很上色.只係筆心我嫌佢硬左D, 同比較脆, 太易断啦.


防水不錯. 我鼻敏感得瘋狂, 眼睛全日水汪汪但眼線都未有化^^ 唔錯, 係硬左d, 好吉眼..... =.="



mascara . d會貼假睫毛, day time 係咁易都要上小小睫毛膏先得.


我喜愛化到睫毛好似蜘蛛腳咁, mascara 既力量去將雙眼皮推出黎.. 哈哈哈.


今日要收歛小小, 蟑螂腳就夠啦, 晚上再加假睫毛..



一早知道deJavu既mascara 多人讚, 特別係Figerwig ExtraLong 真係好好評,


今日就連同lash knockout, 2支做一個比較啦~~




Lash Knockout - 增強睫毛既濃厚感.


掃頭有點大. 不過對我黎講都唔係太大問題, 平日用的睫毛膏都是大掃頭, 都習慣了~


效果不錯呀, 幾IMPRESS






Figerwig ExtraLong - 纖長濃密


好期待佢既效果~~有角度既掃頭, 我喜歡~~



效果名不虛傳呢. 睫毛膏易都非常易上. 就算多塗幾層, 睫毛都唔會打結呢~


前後比較一下睫毛長左很多呢.. hahhahha…



其實2支都好合我心水既, 因為可以用溫水卸掉, 減輕卸妝時的磨擦

不過Figerwig ExtraLong VS Lash Knockout, 我個人比較喜歡Figerwig多d呢~^^


Tiny Sniper - 掃頭短細, 專為下睫毛設計



掃頭細小, 連眼頭比較難上睫毛膏的位置都照顧到, 好易用.


只係未夠易上色, 要多掃幾下先有滿意既效果~



左右眼比較一下, 係唔係好大分別呢~~



化埋另一邊. 自戀拍~~



 


晚上去Bubies的內衣show.



Bubies 係香港的旗艦店剛開幕, 位於中環威寧頓街.


好大好靚架, show 前的下午有經過, 卻忘了拍一張給大家看… =.=”


下次大家到威寧頓街時記得留意啦.




Show 7時多開始, Model 先展示出學生既作品, 勝出既有獎品的唷~~


每一套都好靚, 好有才華的學生哥~





Halloween

提材的, 好靚呀~


以下既就係bubbies 既出品.


其實我好注重內衣靚唔靚, 雖然唔係要黎比人睇.不過穿上靚既內衣, 自己都開心d.. 嘻嘻


gi 偏愛sexy既內衣. lace既就啱我啦… ahhahaa






Gurdle款都好正, 不過真係冇乜幾會穿哦.






大會送上的9折卡, 等我搵日去揀番件啱心水既開心下先~~



Show 前, 友人帶了我及小bi 去fuel @ ifc 來了一杯....冰火.....


Vanilla Ice-crean in Hot Black Coffee, 友人話唔係好多地方會做冰火架咋..


好爽. 好鐘意, 第一次...上晒癮. XDXD 哈哈哈, 小bi, 我地幾時再去冰火呀..



多謝收看~


 


ps. 多謝你地記念, 上星期考到distinction 呀. 好開心好開心~~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...