星期二, 2月 01, 2011

[Gi 味。遊。記] 2011 一月快樂事~~

是篇相文+ 妝文 + 飲食文.. 生活小記敘 ~~ ^^    

JAN-11 High Tea @ 岡田咖啡 (TST活方) 

話說數星期前買了這本書, 裡面介紹了港九的甜哈high tea 好去處. 
有興趣試的我已經mark 好了, 承機要 ‘吃晒成本書’ 哈哈哈.    


第一站**岡田咖啡**
COFFEE  本打算order 書中介紹的岡田咖啡, 經待應小姐介紹後知道岡田咖啡是帶酸的. 
我不太喜歡帶酸的coffee, 所以order 了香味較濃的山度士咖啡. 


這coffee 是配cream 的, 不是配奶, 味道真濃郁, 不用加糖都已經很好味道~ ^^    

CAKE  點了書中推介的玉子卷蛋, 果真好味道, 冇介紹錯, 我和小bi 二人, 話也不說的吃個不停.    
除了卷蛋, 還有這個特濃朱古力蛋糕. 如和我一樣喜歡重口味及口感實在的蛋糕, 你必定要試這個.    

JAN-11 Dinner @ Pokka Café (TST) 
Pokka Café 大家都去得多啦. 沒太多好說的,
因為去得太多, 次次都是點差不多的食物, 水準也沒差的. Hehe. 
尖沙咀的Pokka Café, 在iSquare 正門對面, 要下地庫的, 好像新開了數個月了, 大家有留意到嗎?    


JAN
-11 Dessert @ 甜思思
雖然已經肥到上心口… 但同行友人話甜品未夠喉, 所以我們都捨命陪君子. 
吃了點生果, 每一款都淺嘗一下. 好在穿了束身內衣, 吃量不會過多. 天寒地凍要落樓跑步真要命… =.=” 
我比較喜歡荔枝玉露, 好好味~ ^^    



JAN-16 House Party @ bi 家
人小小先為壽星女小黑MI慶生. 開開心心過了一個下午, 整下野食, 傾下計~ 
我整左下午茶點 - Birthday Muffin!!  我做左5個Vanilla Choc Chip & 5個 Chocolate Muffin. 

還預備了朱古力, 草莓, 彩虹糖, 杏仁碎 大家發揮小創意, 設計出自己的生日小Cup Cake^^    
我的design ^^    
加上小bi 家的品味咖啡, 哈, 好正~~
好壯觀~~haha 左邊4個是小BI杰作, 右4個是MI的, 中間就是我的了~~
晚餐是Mi 特選的pizza, 她常說這家pizza 勁好味, 今日終於有機會食啦~
炸雞好味~    

還有我秘製的Tropical 特飲.
材料 (2杯份):
菠蘿一盒 / 橙一個/ 橙酒35ml/ Vodka 70ml/ Lemonaide 100ml / 冰一盤.

1. 菠蘿, 橙切粒
2. 將菠蘿, 橙, 一半冰打起.
3. 加入橙酒, Vodka, Lemonaide 輕打攪拌, 再加入餘下冰塊.
隔開冰塊, 完成~~ 情人節時大家可以試做這個~ ^^
好好味~ CHEERS~
01-21 Big Party @ Our Wonderland (TST) 
PARTY 主題為 Green, 每人身上都要有至小一件綠色東東.  我化了綠色的妝, 嘻嘻,
用了妹妹送的CS 88色E/S. 爽~ HAHHAA       

返一返化妝櫃, 原來我有好多BENEFIT 既產品架...
連用以下新成員, 多謝好友送我以下新年禮物~~

等我用晒我D Benefit黎化一個’88-好’妝先.. XDXD

PARTY 係TST 既Our Wonderland 餐廳舉行, 大家都喜歡呢度既野好食~ hee(光線太浪漫, 影得唔係太好, 請見諒~ )
開餐LU~
合照時間~~~ 黎既都係ztyler 美人兒 ^^ heee

MI 的舊同事. 友人話我地似薛凱琪+古巨基~~ HAHAH so funny~ ^^
Kenny 送比阿MI 既miffy 花. hhaa. 好可愛呀~ 我搶~~
生日蛋糕: Miffy cake 係我同小bi的精心安排, 希望MI 你喜歡啦~
Happy Birthday to Mi~~       
01-22 Rest @ Home. 
本來今個星期有機會去RMK workshop 及 Lacome x Michelle Phan gathering的,
但因為自已好攰, 同埋down down 地.  少有地turn down 左去玩既機會… 
後來發現打令原來要返學, end up 獨自在家…  都好… 靜靜地一個人諗下野, 做下功課, 搵下工, 為自己打算一下… 
心亂時, 我就會搵D野攪下... 做左第一個親手做的吞拿魚包, 好成功, 好好味呢~


2011年 開始, gi-blog 要回轉到 ‘溫馨小blog’啦~~
記多一點自己的生活事, 要和美容分享互相balance~~ 就好似呢一篇咁.. 
我想寫我心, 咁寫就舒服好多~~ ^^    

Ps. Gi 在搵工呢. 話左要走咁耐, 終於的起個心去搵工.  希望今次會有新發展啦~~

謝謝收看^^


wengichow@gmail.comGi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook

2 則留言:

  1. 我個Blog有好多野買架!有好多精品禮物,仲有好多好多唔同ge野買架!^.^

    回覆刪除

  2. 一天逛小吃街 發現一家賣蛋塔的店 每一種看起都十分美味可口,想買個來試試 我問店員 : 請問這是單賣的嗎? 店員 :不,這是日本的。 隔熱紙 標準舞 美國留學代辦 加拿大留學費用 園藝造景 澳洲留學代辦 英國留學費用 日本留學費用 紐西蘭留學費用 雷射溶脂 日本留學 台中室內設計裝潢 室內設計需求 辦公空間設計 電波拉皮 成長書桌椅 兒童書桌椅 人體工學椅 客家伴手禮 禿頭治療 在職專班 男性結紮 基隆汽車借款 義大利旅遊 網際傳媒 台中搬家 動漫卡通

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...