星期日, 1月 30, 2011

[阿Gi 週記] 小天使的生日派對

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=78547

2010123, 我家中多了一為新成員, 她的名字叫楠楠, 是我的表甥女.
從小我和兩表姐的感情就已經很深厚, 姑媽常常提我們要以親姐妹相代.
年少反叛時, 常常頂撞對方的是我.. 幸多得姑媽良好的家教, 表姐們都沒有放在心上.

今天我們都長大了. 大表有了家庭, 有一個很愛她也很愛我地的蝦子餅.
還生了楠楠, 可愛的面孔加天使般的性格, 我從未見過她扭計, 餓了就吃, 累了就睡, 是一個好BABY~
楠楠, 你可是我們家的小天使, 萬千寵愛.




19, 今天是你的一歲大大生日會, 亦是我第一次到麥當勞生日會的. 心情真興奮.
我一早就起身, 沖涼, 吹頭, 化妝... 等日後, 你長大了我地睇返你的兒時照時, 我的樣子希望都要會太衰啦.. =.=”
病了太長的時間, 身子未叫服完, 面青青的, 都是先輕輕的掃上一層粉底, 等膚色平均一點, 冇咁嚇人.
順道試用一下新產品~



Revlon Color Stay Aqua Mineral MakeUp 持久海洋漾礦物碎粉
全球首創極緻補濕礦物碎粉, 蘊含椰汁配方, 一塗已經感動到超補濕的水嫩感覺.
質地非常幼細, 令妝容更薄, 減輕皮膚負擔. 全日都咁柔滑貼服, 令肌膚充滿光澤.



第一次用, 塗於面上後即時感到水嫩, 好似有很多水份粒子匿埋在粉底中, 為皮膚補補水.
附送的掃為於瓶蓋上, 收藏方便. 毛質極級柔軟, 如此柔軟的附送化妝掃, 真的第一次接觸到.
掃頭不會太細, 頂部圓圓, 要掃一些細微位置就更方便啦~



涼涼的礦物碎粉遮暇度極高, 遮蓋眼圈完全不成問題. 只要沾上一點粉底, 輕掃於眼圈位置.
黑眼圈即時隱形, 在紋縫中注入水份, 連用眼紋一同帶走.
效果有目共賭, 果真不錯, 雞蛋裡又怎能挑出骨頭來呢~



早前妹妹買了一盒CS88E/S 給我作XMAS PRESENT, 今天用了它來化一個好妝吧 ^^


下個星期會時好姊妹 小黑MI 的生日派對, 會化同一個妝的, 那下星期才出妝文好嗎?


話晒都係楠楠的第一個生日會, Gi EE 為她出的第一篇文, 什麼都不能搶她的鏡~~HEE.


可愛楠楠生日會, 去相~~











這是我送給楠楠的生日禮物: 一, 冷帽 (不過睇黎係表姐鐘意多D呢~~ HAHA)


二, 我的杰作, 裡面有100張楠楠由出世長大的照片. 表姐及姐夫都非常喜歡~~



好真係好可愛, 大家認同嗎?


千萬唔好叫我生返個, 我最怕BB 喊架啦. 如果我可以生到一個楠楠出黎就唔同.


至怕D小朋友扭計, 肚餓又扭但係又唔肯食, 眼瞓又扭


真不明白, 你眼瞓就去瞓吧, 為何要扭眼瞓呢. 在媽媽的懷中不就已經是最安全的了嗎?


 


都是玩人家的BB 比較好~~ HEE, 我只是沒有耐心去領小朋友吧.


楠楠豬, 生日快樂~ (好多禮物 @@)




謝謝收看^^

wengichow@gmail.com
Gi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook


1 則留言:

  1. 小遊戲 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...