星期一, 4月 11, 2011

四月味.遊.灣仔 + Benefit's b.right radiant skincare

一向對skin care 既興趣都比化妝品大好多, 所以更會特別留意各大brand 新推出既產品, especially 自己喜愛既品牌!


今日, 其一我最喜愛既化妝品牌Benefit 推出了skin care line, 我必定要多多支持支持啦.



多謝Janet 邀請, 上星期有機會出席Benefit's b.right radiant skincare New launch press con. 十分榮幸.


好特別既一個聚會, 因為係藝術學院既一家餐廳舉行.. 平日真係好少機會會黎架~~


別緻既小食, 清爽既特飲.. 加上餐廳四周都排了油畫, 加大左自己既藝術細胞呀. Hahaha ^^




Benefit 搵黎舞台紅人梁祖堯為b.right spoke person,


祖堯話自己本身唔係太會skin care, 所以皮膚麻麻地, 不過用左b.right 就見到皮膚有大改善啦.


佢特別愛既支mist, 就算上左舞台妝, 用佢黎保濕個妝都唔會化!!



祖堯為b.right 拍下的兩條宣傳片, 真係好好笑.


(我自己就未睇過祖堯既舞台演出, 不過經過今次, 我開始有d興趣去睇下佢既stage performance ~)



http://www.facebook.com/benefitcosmetics.hk?v=app_195173473852010


 



Kennis 出場介紹產品既同時, Benefit BA 靚仔靚女親身為我地將新產品試上手.


我同小bi lucky, 全台得我地兩個, 我地有one on one service~ hhahahaa



line 咁多件product, 我最有興趣既就係以下幾樣了.





同一時間, Maki model 試上b.right, 配合benefit 既彩妝,


人靚淡妝都一樣咁睇得~~



benefit staff 一早已經認識, 今次一聚, 一定要係咁影相.



及blogger 們~~



新品到手, 屎忽鬼貪新忘舊, hahhaa. 即日試用.







用左

1個星期啦, 皮膚的確有光澤透亮既感覺.

近幾個月我都比較懶去護膚做facial, 皮膚開始有點暗訝.


估唔到b.right 我咁神奇既功效, 有做完facial 後既亮澤感.



重新, 我係比較愛晒既, 自覺黑皮膚襯我多d.


所以一般美白whitening 產品我都好少用, 咁辛苦晒黑了又要美白,


個人經歷, 又停美白又晒黑, 面上皮膚會變啞變灰的, 更用身體既膚色唔balance.


反而用亮白brightening 產品就唔同, 與其將膚色個tone 打淡, brightening會提高肌膚既contrast. 係由底層透出黎既光亮感. 皮膚好像會發光一樣.


改善晒黑後皮膚既暗啞感, 透亮光澤, 健康皮膚好氣息~



夏天又要來了, 又係我出動既好時機,


唔要晒得暗啞, 就要有b.right 陪住我啦~


 


同日..


麵包星同胞又四出搵野食啦~~


Event 前的快樂麵包 @ 灣仔.


新鮮出爐的雞尾包~


椰絲多到呢滿足死~~


酥皮蛋撻~


認識我都知我係曲奇皮蛋撻既支持者, 同酥皮蛋撻一向都唔過電既.


第一次, 人生第一次食過呢個令我唔反感之餘仲想encore 既蛋撻.


新鮮出爐酥皮蛋撻, 香脆皮酥唔油膩, 皮薄蛋漿多, 甜度適中.


原來呢個皮漿比例咁合我口味, 敗於快樂蛋撻裡~~


 


Event 後的英式茶聚 @ Crabtree & Evelyn



香薰中我最愛既係薰衣草, 而花茶中我最愛反而係玫瑰.


淡淡既清香, 甘甜易入口, 加唔加蜂蜜都一樣好味道.


~~TEA SET~~



純為食而食, 味道比一般好食 ^^算係好食既, 又未至於 好好食呀 .


英式既table manner 我冇乜研究, 係要由下向上定由上向下呢?


我就話由最鐘意呢開始食~~ scone 就係我最愛啦~~



3位女仕 食飽未? 食飽就係punch hit kick ~~


~~



 



 


6 Apr 餃子源@灣仔..


呢個約會應該係兩個月前約好既. 今日終於黎到啦~~


為食朋友之前黎過, 今日帶埋我呢個更為食既黎到.


兩個人又叫到成台野啦 ~~



食得唔多, 又想乜都試下, 好在朋友都幾食得, 都未至於浪費食物~~


自覺我地呢個四圍食既組合不錯. 繼續食~~ yeah~~


 


別笑我.. 人生第一杯frozen yogurt, 原來好好食~



 


朋友你要去旅行啦, 我地下個月先再食過啦~~ XDXD



食飽飽同s95玩下先~~ hhaa. 我都幾有天份丫... (嘔 XD)





(PS 其實得一張係我影架LOR.. =.=")


 


09 Apr 新髮型, 大家點睇?


Thank Porky for the cut ~~




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...