星期三, 3月 30, 2011

[味。遊。三月] A relaxing weekend to end my adorable March

今個三月發生的事何其多,

有令人擔心的, 開心的; 受寵的,受傷的; 新鮮的人和事; 難忘的想忘記的……



3月既最後一個星期, 我確定要好好的享受一下

星期六的一大早, 先約了朋友吃一個輕鬆的早餐. 後就去了位置沙田的Melo Spa 來一個爽爆既Facial…

未做Facial 就已經比舒適既環境同友善既服務溶化左.



用了極速既Speed換好衫躺上床.

感冒了一整個星期, 鼻塞得可憐, 沒有一晚瞓得好..

美容師為我洗面時, 特意把蒸面器向著我的鼻子噴, 聞了蒸氣, 氣管都擴張了可以從鼻子呼吸


Melo Spa水療中心呈獻PAYOT晶鑽再生面部療程

Melo Spa水療中心繼早前成功推出各項獨家Payot護理療程後, 現再於3月推出全新「Payot晶鑽再生面部療程」,

Payot獨特配方及技術有效提升肌膚質素,防止衰老。

[Payot晶鑽再生面部療程] Payot獨有的42步按摩手法,配合功效顯著的天然護膚品,

重點修護肌膚歲月行跡、減淡面部幼紋、 改善皮膚鬆弛及重組面部輪廓,使肌膚回復緊緻彈性,光采動人。

Payot晶鑽再生面部療程(90分鐘)                 HK$1,650

磨砂潔膚 - 採用白米油、白米磨成的粉末及白泥徹底吸走油脂污垢, 去除老化角質細胞和暗啞,同時補充維他命E,使毛孔瞬間緊緻, 極速回復水嫩淨白。

42步面部按摩 - 使用以松樹精華、鈣及甘醇製成的按摩膏,配合42步特別按摩手法 針對面部肌肉,加強新陳代謝並令肌膚迅速回復緊緻柔軟。

黃金晶鑽面膜 - 利用大紅花精華素及礦物質撫平細紋,刺激細胞重組更新, 增加骨膠原再造,補充水份及提升肌膚彈性。



真係好攰... 瞓到不醒人士.

斷片前我記得美容師為我面頸, 心口同雙手磨砂,

之後既淋巴按摩同敷黃金鑽石面膜時我已經舒服到暈左... 唔知發生咩事.

直到美容師叫醒我時已經係一小時後... 90分鐘既Facial. 就係咁瞓著左.. 好爽.


做完Facial, 成面光澤晒, 毛孔明顯修細左, 淋巴按摩提升了面型添.

雙手既淨白差別最明顯啦, 就連我朋友都覺得對手白左好多呢.

輕輕化返妝, 閃人去嘆Tea .


特登帶埋新玩意去做Facial, 3個小朋友我同左3日架啦, 好滿意要介紹比大家.

Brightening Spot- Control Base UV SPF 35/PA++      $330

蘊含有效減少黑色素的美白成分, 高效防曬, 能保護肌膚, 避免形成色班.

三款顏色具不同調色效果, 象牙黃可減淡黑眼圈色素, 綠色可褪紅, 粉紅色則能亮膚.

用後可修飾各種瑕疵, 打造完美妝容.


平時懶爆都唔點用粉底, 反而打底霜我會用得比較多.

有調色功能的更好, 自然象牙色塗出自然好氣色,

調整一d膚色不均勻既位置如鼻側, 面頰, 眼蓋, 嘴角位.

SPF35/ PA++ 平日返工室內都已經好夠Lu,

推開容易, 很軟滑, 唔會上到到達達. 透氣度好, 均勻膚色.



再用小小粉底遮下眼圈先..

Brightening Spot-Control Foundation SPF25/PA+++       $440

糅合White Lucent Intensive Spot Targeting Serum 的高效美白成分,

針對色斑的特殊肌膚狀態發揮功效, 不但可保護肌膚免受形成色斑的因素所侵害,

同時以調色效果修飾瑕疵, 締造完美亮澤妝容.


呢盒粉底不錯, 遮暇度就不用多說, 剛好可以遮到我既眼圈~~

用係眼皮位置都唔係好勁乾紋. 修飾得很自然~

粉盒唔會太大, 設計簡單不花巧, 啱返我既style. Good !!



Brightening Skincare Powder   $390

糅合豐富又高效美白成分的美白粉末, 同樣可針對色斑的特殊肌膚狀態發揮功效,

於塗抹乳液後, 輕印於全臉, 可令肌膚變得絲漾柔滑, 並綻放自然的紅潤感.

作為晚間護膚的最後一個步驟, 有如防護網, 將肌膚完全吸收,發揮美白效果.


這個東東很特別, 佢並唔係一盒碎粉, 而係一盒鎖水美白粉.

BA 姐姐強調了很多次, 佢唔係同黎定妝的, 而係一個skincare,

鎖住肌膚上既美白分子, 讓肌膚可以好好吸收.

作為護膚既最後一個step, 早晚都啱用架, 無塗粉既就直接用係base 之後.

晚上就同係乳液後. 用完即時覺得鼻側既毛孔細左好神奇呢~




化好妝, 坐多一個站既kcr 去到大埔既一間英式茶室嘆下午茶.

gi 近來四出尋找有好吃既地方, 英式茶室係首選地.

Pie, Tart, All Day Breakfast, Scone, Muffin…  我就係鐘意咁樣過一個下午,


The Shortbread Company
大埔南盛街16號南盛大廈地下1號舖
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=48221


和要好的朋友談天說地, 細味品嚐美食, 享受每一口咖啡.

不在乎價錢, 只要吃值得放進口的, 這才是對自己最好, 亦可稱為最高的享受.

而今個月.. 我找到了令我心靈舒服的 飯腳’… 共餐時唔會有壓力, 亦唔會互相測度.

人就係咁架啦. 尋尋覓覓找到了一直想要的東西, 卻發現原來過去的生活更適合自己.

Simple Life…  不要太著緊, 一切順其自然人少少原來更快樂 ~~




謝謝收看^^

wengichow@gmail.comGi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...