星期一, 3月 28, 2011

護膚可改運?!(三) 日間保養及底妝篇 <Kiehl's & Nars>

計上星期介紹過既深層修護精華後, 今日打算分享我既改運大計中既日間保養及底妝


 


日間保養 - Kiehl’s


唔洗講啦.. 我最愛既就係kiehl’s, 日常保養跟本就沒可能冇左佢.


依家咁既身世’ , 睇黎曼啱我用既都係 醫學強效淨白系列啦.


Ultimate White Activated Whitening Cream 新朋友~~ 今個月新推出既 ^^



全新「醫學活性淨白水潤乳霜」Ultimate White Activated Whitening Cream 


能有效阻止黑色素形成和傳送, 減淡色斑及改善膚色不均, 令肌膚更明亮剔透、 淨白及保濕.


蘊含「三重維他命淨白因子」,增強淨白功效


加入優質橄欖油及甘油,為肌膚帶來24小時的保濕功效


蘊含具紓緩功效的薰衣草及橘子精華,減少因壓力而形成的黑色素 


HK$350 / 50ml



質地柔軟易推, 推開即有水滋感覺~~ 有小小似gel , 但又唔gel得晒, 好鐘意 hehe (我唔鐘意用凝膠既)


好快吸收唔油膩. 用後滋潤清爽, 最啱依家呢個天氣用啦~


味道好香好清新, 有陣橙汁既味道, hmm 係有汽個d, 聞到就覺得解渴~~ (d皮膚一定好口渴啦..)


用左一個星期lu, 感覺上皮膚係冇咁乾, 額頭都冇咁乾緊.


比較一下一個星期前既水量度先~~ hmm 滿意~~ XDXD~



比心機用, 唔好懶. 終有一日我既額頭都可以回復18歲肌齡架~~ YEAH~~


 


呢两星期以來, 早晚都用乳霜護膚. 特別係早上, 我會薄薄的塗一層乳霜打底, 再上防曬及粉底.


年長一派的前輩時常提醒我地要少化妝, 因為化妝品對皮膚可以有幾差.


但其實依家好多化妝品已加入了不少對皮膚有益的原素. 其中Nars 的底妝在呢方面做得很不錯.


 








上星期出席了Nars Private party, 除咗得到很多Nars 產品及成份資訊外,


Nars 還送我這個Make up kit 回家慢慢體驗.. 



等我好好地化一個好妝先!!! 去圖..

1 打底遮暇..


平常很少上粉底的, 面上問題並不多又不嚴重, 不需用上遮暇膏, 而真正要遮的只有我黃黃的眼圈.


所以我比較喜歡用粉底黎遮, 色澤會自然一點, 亦更補濕, 減少乾紋出現.



Nars 的粉底出名自然滋潤遮蓋度高, 只要用很少份量已經有滿意效果, 遮得好又唔會有厚粉既感覺!


 


2 眼影


每天為眼晴變色似乎已經係一個指定動作. 特別係要化妝的時候, color con 更不能缺.


FreshLook 每日即棄彩色Lens 會係我選擇之一. 透氣度有如一般即棄Con, 鏡身透薄鎖水, 很舒適.


顏色選擇豐富, 價錢合理. 一盒5, 多買幾個色就可以每日變色啦! 天天給男友新鮮感. XD.



今日想用藍色Con配藍色Eye shadow, 唔知變唔變到鬼妹呢..





3 Shading


面型包鼻樑扁相信都係我既Trademark, 就算係一個再普通不過既上班Look 都一定要'打打佢'.



NARS Orgasm Illuminator自推出以來, 一直都廣受眾女仕及化妝師的歡迎,


今個初春品牌更為Illuminator系列加入三款經典顏色, 延續Orgasm Illuminator的神話。


Illuminator的水漾質感細緻,輕盈貼薄, 有效滲透肌膚。


用法十分簡單,以指尖將色調輕輕於眼瞼、面頰或唇瓣中推開, 即可瞬間塑型及提升俏臉輪廓,締造絲亮柔滑的瑰麗妝容。


其革命性一物多用的功效,定必成為女士們不可或缺的最新妝物!


備有三款顏色:


COPACABANA – 珍珠淡粉紅 (Pearlescent sheen)


SUPER ORGASM – 金粉橘紅 (Golden shimmer & a peachy-gold)


LAGUNA – 古銅啡金 (Golden-bronze)


用法:


混和一般粉底液,輕輕塗於面頰部份,或直接塗於頸項和肩膀位置, 打造如晨曦初照、金彩妍夏的健康光澤。


主要成份包括:Polar Berries含抗氧化功能從菊花提取的天然礦物質沒藥醇(Bi sabolol


有消炎及抗菌作用芳香的印度乳香有助鎮靜及紓緩神經維他命B5解 決皮膚乾燥、


有效紓緩因日曬及其他皮膚失調引起的發炎與刺激等傷害透明質酸鈉 (Sodium Hyaluronate)


有效鎖住肌膚水分,令肌膚更水潤飽滿*不含致粉刺成份、 產品均通過皮膚科醫生測試



Nars Illuminator 的確係好好既幫手, 4色任選, 我要了最深同最淺两支.


開頭先試小小上手, 閃粉的確好靚, 不過擔心會閃爆面,


請教了Makeup artist , 原來只要用Illuminator溝粉底放係下巴骨位再向上下推 開就會到到個很Perfect Shading 架啦.



鼻影同Hightlight 都一樣, 方便又不易脫色. 我咁大汗, 夏天用就啱晒!!



4 Lips



NARS Velvet Gloss Lip Pencils的外型設計源自色彩珣麗的蠟筆, 結合唇筆的靈活和唇膏的亮滑質感,


即時賦予雙唇閃亮細膩的光芒。Velvet Gloss Lip Pencils蘊含保濕因子及豐富維他命E,質感輕柔滋潤,


另加入獨特的潤膚成份, 有效阻擋水份流失,令櫻唇持久保濕潤澤, 輕易塑造出完美亮澤的性感豐盈櫻唇。


此系列備有6款璀璨奪目的顏色, 色調如珠光貝殼粉紅或紅桑子雪葩,各具風格, 可單獨或與品牌的其他唇部產品配合使用,直接塗於唇上勾勒唇形後,再塗於唇中央向外掃開。


Nars 這款Pencil style 既唇膏, 開頭都會誤會佢係唇筆.


只是一畫上手, 這類柔軟度並不是唇筆咁簡單, 是唇膏先做到既感覺, 水潤亮澤. 不易脫色, 而不會留下深深的唇印,


還加人了不少護唇成份, 對咀仔有益!


 


Gi 感冒未好, 咀仔乾到爆, 唔方便試上咀比大家睇呀, 下次補番丫!



 


希望大家喜歡我既分享..




特效修護 IPSA - Metabolizer Moist White



美白精華 cle de peau Beaute - Anti-Age Spot Serum 抗色斑美白精華素



謝謝收看^^



wengichow@gmail.com
Gi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook


1 則留言:

  1. 我想問問妳,NARS粉底持久嗎?
    [版主回覆11/19/2011 11:14:10]NARS 既粉底真係唔錯架~
    佢係我最愛既其中之一, 仲有CHANEL 既, 都好好用, COVERAGE 高,又持久

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...