星期一, 3月 21, 2011

護膚可改運?! (二) 特效修護篇 <IPSA - Metabolizer Moist White 更生活化美白乳液

前言: 話說上星期去做facial 前做了一個星期測試

測試結果: 面頰皮膚正常, 只係額頭好乾, 老化, 仲好黑tim.... 明付其實的-- 印堂發黑


點算呀點解會咁既. 唔通我塗skincare 時唔均勻? @@ 係事情未惡化前, 一定要補救一下.




大計: 從今日開始, 不論係面膜, 保養品, 及妝品都要高度深層修護, 補水同美白!!


我已經有晒全盤計劃架啦!!


 



特效修護 IPSA - Metabolizer Moist White



重點存入活膚成分海洋活化精華, 加速肌膚細胞的新陳代謝, 極速滲透科技更可引導精華滲透至基底層.


有奕疏導黑色素, 排走深藏於角質層的頑固黑色素, 再於黑色素未形成前發揮抑制功效.



今次係第二次接觸Metabolizer, 而感覺並沒有以往的油膩.


乳液質地比前幾代的幼細. 很易被皮膚吸收.



上文提及的精華我只會重點用係有需要位置, 而IPSA ME 我就會用係全面, 提升全面既光擇感.


用後皮膚即時呈現亮白及補水效果, 皮膚注滿左水份, 即時趕走暗啞變得水潤光澤.


(補水+鎖水亦係IPSA 產品的賣點唷~)




產品缺點就係要用化妝棉去塗抹乳液, 實在有點麻煩同浪費.


我有試過唔用化棉去塗抹乳液, 效果的確冇咁好, 吸收唔夠均勻, 滲透度減慢.



以下係水油份測試結果.. (測試位置: 乾爆的手背... @@ )



用左差不多一個星期啦, 感覺很好, 明顯地面上色tone 整體提升,


並唔係'白左'咁簡單, 而係透亮左, 有光澤左, d'白'係由皮膚內滲出黎咁.


好鐘意呢個健康肌膚look~~ 好滿意呢~~ nice nice ~~^^


 


美白精華 cle de peau Beaute - Anti-Age Spot Serum 抗色斑美白精華素






日常保養: <<Kiehl's Ultimate White Activated Whitening Cream>>



 


底妝用品: <<Nars collection >>



謝謝收看^^



wengichow@gmail.com
Gi on Facebook
Gi on Y!blog
Gi on theZtyle
G'aroma on Facebook


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...