星期三, 11月 30, 2011

這一年,我們一起追的 Jimmy - Gi 的Botox瘦面之旅 @ Pretty Medical

Jimmy, 我討厭你的若即若離。
但,你卻對我說,其實你不曾在我身邊?
我唔理!總之,由今日開始,我要完全擁有你。
Jimmy(尖面), 我恨我愛你。
追左你咁多年,點解你都係唔show 我? 我明,當年我真係肥。




咁到我瘦左既時候呢? 點解你時出現,時消失架!!!!
我受夠了,今天開始我要攪掂你!!


Mission: 誓要得到 Jimmy 既芳心
Period: 18 Nov 2011 to infinaty and beyond
Location: Pretty Medical, Wan Chai


其實要瘦面,以我既知資質,我明白係有啲難既。
包包面上脂肪多,肌肉雖不太大,但要有效果就要兩樣一齊解決。


之前資詢過好多個醫生既意見,
好多都話打botox 啦,打左就會有好大改善架啦,呢度呢度到會收尖晒。
當時真係心郁郁架,一連幾個醫生都係咁同我講wor, 點會唔心郁,
同埋醫生感覺上都專業啲啦!
(後來諗返,醫生對美容認識有幾多丫。)


屁的,好在我冇跟..
1. 我一向小心行事,買部dvd 機我都要research 好多先會買,何況係打入身體的呢!
(ps. 我好怕人抽我後腳,埋線事件中我真係research 左好多先決定做架,
http://theztyle.com/home.php?mod=space&uid=409&do=blog&id=113638
當時含龍新聞都未出,anyway 總之我失敗冇瘦過,亦冇發炎,好彩姐。
pps. 真金白銀比的,唔work 蝕左. 仲要痛左兩個星期,頂)

Research 完就了解到我塊面係脂肪多。
Botox 係打入肌肉,同脂肪冇關係架wor.
即就算我打幾多,正面都個係包lor. 只有側面尖。呃人!

2. 親自見到朋友打完後效果唔好,
仲打到硬崩崩,好唔自然,亦得唔到效果。
痛苦等了3星期先叫自然啲!

正當我的尖面美夢幻滅既時候....
那天做facial前同美容顧問傾開曾有想過打Botox ,
美容師一語中的.. "你塊面唔只要打Botox 咁簡單bor "
當然心中浮出兩個字:專業
就係咁傾下傾下... V face Journey 就開始了.



要分別打散咀嚼肌同面上多餘脂肪,
不單要靠儀器藥物仲要做埋家居treatment.
太長氣... 今日先講儀器及藥物

重點我會Highlight.
亦都可以選擇睇片~~


1. Botox on face
唔洗我多介紹啦,冇可能唔知佢係乜。


係Pretty Medical 既美容醫生幫我打既。
佢先同我分析面上既問題,美容科醫生果真專業啲。
之後就打針,因為醫生手勢好,會打係穴位,
所以一啲都唔痛,只係個feel 到針拮個下。





愛心提示,打完之後唔好食硬野,以免咀嚼肌再次發達。
阿Gi 一向都好聽話既,但今次要曳一次。
事關係人都知打完botox 小腿,對腿一定發軟提。
blogger 心態,試一試趙下野。。
那天吃的是我最愛的豆角,唔... 食左6條... 牙骹冇力了。哈哈哈



今次我係facebook 公開了自己打botox,
所以好多朋友仔都刻意望下我兩邊腮位。
除左左邊面有小小瘀之外,基本上冇其他大改變會令人察覺到。
男友都問點解冇硬崩崩,冇膠面既?
原因? 醫生手勢好lor .



兩個星期效果最好,最自然。
無時無刻都將自己面型記錄低。



2. RF 射頻導入與燒脂精華
面上脂肪多,要同儀器幫助打散及溶解脂肪。
儀器不會有特別感覺,家因呢個燒脂精華興得我瓜瓜叫。



佢叫大豆卵磷脂,精華有幫燃燒脂肪。
打入身體或外敷都用得。



乳化脂肪可幫助減肥  但並不是減肥藥喔!多攝取卵磷脂,可利用卵磷脂的乳化作用, 將體內多餘的脂肪融化。也可促進皮膚的新陳代謝, 有了光淨的肌膚,就會精神煥發。當然在攝取卵磷脂的同時, 必需配合適量的運動和飲食才能達到減肥的效果喔。


最佳天然利尿劑  成人每天的排尿量約1500cc左右,若有流汗,尿量就會減少, 水喝多時尿量就會增加。 由於卵磷脂具有排除細胞內廢物和水份的作用, 所以在利尿方面也有相當的效果,對於腎臟的功能也有所益。


大豆蛋白 營養燃脂  據研究顯示,豆漿中富含的大豆蛋白質, 不僅能供給人體充分的營養,還能促進過量膽固醇的排泄, 使血液中的膽固醇下降,並促進脂肪燃燒; 大豆皂素可抗氧化和預防動脈硬化; 大豆卵磷脂則能抑制肝脂肪的囤積,還可改善失眠。


Source: http://veg-eden.com/wpmu/lang/ zh/blog/2010/11/22/%E8%90%AC% E8%83%BD%E7%9A%84%E5%A4%A7%E8% B1%86%E5%8D%B5%E7%A3%B7%E8%84% 82%EF%BC%81%EF%BC%81/


http://taiwanpower.ning.com/ group/happy/forum/topics/da- dou-luan-lin-zhi


塗左上面約20秒後就開始有微熱感,慢慢就由裡面興出黎...
媽... 真係好興...
(Imagine 唔到打入身體會點。)
加埋RF 幫助導入,加快精華滲透,溶解脂肪。


一星期後記錄...
面型已經有改善,係咀邊啲脂肪仲係差D。



好長氣講完 Jimmy V 面之旅 treatment 篇,只係上半部咋,
下半part 會講埋在家護理。記住睇啦~~


請繼續收看...
Happily ever after - Gi 的Botox瘦面之旅 (二) @ Pretty Medical
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/297103/index?bb=0


謝謝收看


wengichow@gmail.com

Gi on Facebook

Gi @ Y!blog

Gi @ SHE.com

Gi @ theZtyle

Gi @ BeautyLife

Gi @ Qooza

2 則留言:

  1. 你好勇.
    [版主回覆12/01/2011 09:14:58]HAA,其實我連開刀都唔啦,只係家人唔比LOR。。。

    回覆刪除
  2. 我想問打一次可以維持幾耐?同埋大概幾多錢啊?

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...