星期一, 12月 05, 2011

Happily ever after - Gi 的Botox瘦面之旅 (二) @ Pretty Medical

前篇講treatment + 1星期後報告。
今篇會講埋家居護理 + 2星期後報告。
立刻繼續追尋Jimmy, my V face journey .


Review last post:這一年,我們一起追的 Jimmy - Gi 的瘦面之旅



上文講到我的面型係脂肪型。
要瘦面除左要解決腮位的咀嚼肌外,仲要消除咀邊的兩塊脂肪。
而在家可以做的護理都係搽既同敷既。
咁究竟我用左啲乜?


1. 大豆卵磷脂消脂精華

跟上篇用左RF treatment 的其實是同一支。
佢有高效既消脂能力,亦同時有排水功能。
呢幾日我做多左啲research.
連同上篇分享過既,一次過Share 下先。




大豆卵磷脂 可以增加細胞膜接受體對胰島素的敏感度,進而加速脂肪溶解


乳化脂肪可幫助減肥  但並不是減肥藥喔!多攝取卵磷脂,可利用卵磷脂的乳化作用, 將體內多餘的脂肪融化。也可促進皮膚的新陳代謝, 有了光淨的肌膚,就會精神煥發。當然在攝取卵磷脂的同時, 必需配合適量的運動和飲食才能達到減肥的效果喔。


最佳天然利尿劑  成人每天的排尿量約1500cc左右,若有流汗,尿量就會減少, 水喝多時尿量就會增加。 由於卵磷脂具有排除細胞內廢物和水份的作用, 所以在利尿方面也有相當的效果,對於腎臟的功能也有所益。


大豆蛋白 營養燃脂  據研究顯示,豆漿中富含的大豆蛋白質, 不僅能供給人體充分的營養,還能促進過量膽固醇的排泄, 使血液中的膽固醇下降,並促進脂肪燃燒; 大豆皂素可抗氧化和預防動脈硬化; 大豆卵磷脂則能抑制肝脂肪的囤積,還可改善失眠。



Source: http://veg-eden.com/wpmu/lang/
zh/blog/2010/11/22/%E8%90%AC% E8%83%BD%E7%9A%84%E5%A4%A7%E8%
B1%86%E5%8D%B5%E7%A3%B7%E8%84% 82%EF%BC%81%EF%BC%81/


http://taiwanpower.ning.com/ group/happy/forum/topics/da- dou-luan-lin-zhi



配合treatment 用,以導入加強吸收發揮更大功效。即時效果好明顯既。
在家用,晚上作息前加大約一毫子既分量係掌心,



推開再輕輕係脂肪位置搓,直至覺得皮下發熱。由apply 到發熱中間只不過係10秒,唔洗按太耐,亦唔洗太大力。

PS.. 原來打完BOTOX係唔可以按面架, 肌肉會好易抽筋, 大家要留意啦~ ^^




精華質地輕油,亦會留係皮膚表面,所以千其唔好用咁多。
每次用都用針筒取出少量精華,
唔太取過多之餘又可確保精華不受污染。






大家都知我有幾懶架啦,

今期為左瘦面晚晚玩針筒,又搽多左樣野,我真係埾聽話, 堅用心架。

呵呵呵呵! 不成功,便成仁!




2. 絲緊纖提升面膜

瑞士生產,當地美容醫生喜愛用既產品。

作為醫學美容產品,Pure+M 全線產品都係單一針對性治療架,解決不同既皮膚需要。






除左呢個面膜之餘,仲有清潔,保濕同botox 精華。

之前拎左佢地小小sample, 係表姐結婚前用左botox 精華兩日。

當日即現V 面haaaaaaa. 唔多講,總之有效,Work 的!





anyway, back to the topic.

呢個面膜我第一次用,有三層的,敷的只有中間一層。

質地超薄超細緻,比早前我曾大讚的韓國面膜還要薄更貼面。

真的是一山還有一山高,一mask 還有一mask 薄。好野!(鼓掌)





敷了15分鐘,奇趣既事情發生了...

面膜向外的一面還是濕笠笠的,但另一邊,是貼面的那邊是乾的。

此場面真的很少見,要是敷後面膜還濕滴滴的,不就兩邊都抽乾得可憐。

以我敷mask 10多年既經驗,我解察到... (金田柯南上身)


A . 精華分子細,能自由進入毛孔。

雖只敷了短短的15分鐘,但已能完完全全地將精華吸乾。

(現時我的皮膚含水度尚算適中)。


B. 面膜紙品質好,就可以減低精華在空氣中的蒸發度。

皮膚乾燥與空氣中的濕潤度有直接關係。

皮膚需要水份同時空氣一樣同你搶緊水。

好品質的面膜紙不單能鎖定精華,還能阻隔水份流失。

選擇面膜都有好多學問架! 希望我既分享可以inspire 到大家啦!




敷完面,皮膚含足夠水份,肌膚即時顯得緊緻有彈性。

雖然未見即時效果,但以治療性質的方法去用。相信效果指日可待。

護膚品,都係用慕實啲既好。



兩個星期啦,要看成績啦!

我自己都好期待,日日望鏡都唔覺有咩改善。

但係相片一拼之下... 哈哈哈!!

差很多!!!

極開心了,哈哈哈!





卵磷脂真有效,一支二百元,每次用很小分量。

真的有排用呢! 回購無妨。



攪完塊面,又要黎攪下個身了,好想回到以前很瘦的時候。

要加倍努力!聖誕前要有好成績呢!

週記會好好記錄進度的! 加油!





謝謝收看!

wengichow@gmail.com
Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...