星期三, 12月 21, 2011

。。冬至無聊出妝文。我愛實用妝。。( Benefit , NARS , Cyber Color , Kiss Me ....)

今朝無聊,化緊妝既時間心血來潮影起相黎。
索性出個無聊冬至妝文啦!

其實呢,我冇學過化妝,亦唔叫得識化妝。
同一個technique, 用唔同既顏色搭黎搭去。
而我學化妝既地方,就係Bithia既 you tube channel.
喜歡佢因為佢教得仔細,彩妝, topic 亦多完化。就算係化自己或化人地都難唔到佢!nice
http://www.youtube.com/user/bithiamo


Anyway, 今晚冬至,會去男友家同佢家人食飯。化返個輕便妝,稱之為禮貌!


畫左眉先啦!
Benefit brows a-go-go, 呢將相係我偷返黎用既.

我自己個盒已經比我攪到好污穢, 唔見得人。不過都證明,我日日都有用。哈!


先用NARS 既 All About Eyes 係眉骨同眼蓋打底。
我的第一盒NARS 用左起碼有4年。一睇佢就知有幾襟用啦!


呢盒係Will Or make up Semiar 既小禮物。呢個色我真係既鐘意,係大路色,多用途,夠實際!
同家人食飯就唔洗化得太深啦!
先用淺色一邊係眼蓋後半輕輕上色,再用深色仲點係眼尾加深,特出眼既輪廓。


基本上,顏色方面已經完成架啦!
收拾之際見到未開既新玩具,Cyber colors Gemstone Pink Glitter 粉紅閃粉。加少少上眼,點綴一下。


同上pigment既方法一樣,要壓一壓先上,咁就唔會甩到成面都係粉啦!
加係eye ball最突既位置,呢個色唔個太搶,都幾啱呢個妝!


到了眼線點睛既時候,
Benefit waterproof eyeliner,次次出場都係佢架啦! 我諗大概已經KO左有5-6支。當你遇到最好,就唔個轉用其他架啦!
易上,易卸,易smudge開。色實,筆頭軟,唔易化,唔起塊。
其實阿Gi 係單雙眼皮大細眼架。所以眼線要畫得粗先可以balance到。


再用kiss me liquid eye liner 畫眼頭眼尾。
掃頭夠堅挺,可以畫得好細緻,色夠黑夠實。抵玩,好用。



呢兩支eyeliner, 長期都會keep一支係屋企,一支係手袋架!




當然唔少得MAC 的carbon 啦, 習慣用佢黎blend 返鬆條眼線.

carbon 真係好實用, 唔係講笑~



Kiss me long and curl mascara 係尋晚新買架,第一次用。唔錯呀,幾易上,又夠長夠濃密。刷頭size啱啱好!
不過唔知佢易唔易溶同難唔難卸呢? 呢個就要遲啲先分享啦!




好無聊仲拍左條片。
唔係妝片黎架睇左你就知架啦! 阻你30秒時間!

[ 我。很。無。聊 之 愛聽Mascara 的索索聲 - Kiss Me Long & Curl Mascara ]

Blush 都係benefit架啦,今日唔用benetint, 揀左用sugerbomb,

身邊幾個朋友包括我都係最鐘意用benefit既sugerbomb架啦,

貪佢顏色大路自然,就算我曬到幾黑或者係白返晒,呢個色都係咁適合!


咀仔都係新玩具 -- Cyber colors Gemstone lip gloss.
個味道好甜, 不過唔難接受既, 亦都唔會好杰, 幾好~~
(HEE 大眼妹妹又出現啦, 想知道盒入面是什麼嗎?)



打埋個highlight就完成啦!

其實我對highlight 都冇咩要求, 啱色就得架啦.

用Maquillage 呢盒就貪佢夠方便, 咩色既hightlight 都齊~

努力地用, 鐵片都出現了~





無咩架, 想寫就寫, 想出咪出LOR..

我愛實用妝, 你呢?



 

1 則留言:

  1. 哇~ 有幸成為你篇文既第一幅圖XDDDD
    [版主回覆12/28/2011 13:16:20]HEY, 我是粉C~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...