星期二, 12月 27, 2011

好好愛護你的眼睛(上) ~H2O+ Advanced Collagen Green Tea Eye Treatment

你認為面上最脆弱既係邊一個部邊? 對於我,就必定係眼週肌膚。
有鼻敏感既朋友仔就最明白架啦,只要一轉天氣,眼又痕,鼻又痕, 眼水不停流。
以前認識有幾位朋友同樣有鼻敏感問題,眼下同樣有對又黃又乾既眼圈。
淚線敏感,眼水令眼周肌氧化,容易變得又黃又乾。

阿Gi自小就以此為戒,小心處理眼周肌膚。
家中眼霜只有多永無缺,有時間仲會自己研究下DIY.



幸得PR邀請,今日黎到~H2O+ @屯門tmt plaza 體驗~H2O+ Advanced Collagen Green Tea Eye Treatment
係咁乾既天氣下好好為眼睛護理一下。


不得容,容不得!阿Gi竟記錯時間遲大到!
好在店員人好好的,冇cancel 我既appointment, 亦冇對我語氣差或草草招呼我,仲答左我好多問題tim。
以前常光顧海港城店都已經feel到~H2O+店員個份親切,今天係tmt plaza 同樣感覺到呢份恩勤



先黎皮膚分析。下巴,面,眼,額。星星紋越分明即角質層排列越好,皮膚鎖水度越高。
對上一次做同類型既皮膚測試應該係3年多前。
當時店員睇到媽媽聲不停問:你咁細個攪乜你啲皮膚乾成咁? 鎖水能力又差。乾紋都已經跑出來了!
哈,事隔3年。



今日,顧問不停講既反而係:你啲皮膚真係唔錯wor, 係好好至啱,啲星星紋幾明顯,排列又整齊
係眼肚差小小,毛孔細又冇色斑。下?你以前皮膚好差?咁你做過咩黎呀?
哈哈哈!"...心花正怒放,春風給我按摩..." 我真係為左我呢塊面苦心經營左好耐同付出好多架。

入房了,唔講唔知原來每間~H2O+店內都有間小型美容房。
客人可以選擇係店內做護理或去Oasis spa。真係方便。
只係有小小嘈,因為格離就係餐廳,阿gi不停偷聽格離啲廚房佬講野。哈,其實係聽唔到架。哈哈哈!




護理開始,Step如下,
其實淨做eye treatment 我都係第一次,原來係咁既! 估唔到會做得咁仔細。

Step1 : 卸妝 - 雖然我只畫了眼線,美容師都超級有心地為我卸妝,仲要卸得超級乾 淨。
其間不停問我有冇唔舒服。果真細心!




Step2: 潔面 - 別以為做 eye treatment既面上問題美容師就唔多理。
今天,就在短短5分鐘內,我洗了兩次面!仲要係很仔細的洗!



Step3: 上toner. 同樣,雖然係做eye treatment, 但面上都會照顧周到
上toner 時我叫左一句: 很熟悉既味道!
原因係,我呢個祖祖死硬fans細個時扭媽咪買祖祖代言既H2O+比我用。
全套基本護理我都有齊架!



前3steps中,同美容師Chris有傾有講。之後佢就無撩我講野lu. 加因我要休息啦! 我欣賞呢點,因為我最怕預到太多野講同太冇野講既美容師架啦!

Step4: 按眼仔 - 超超超舒服,最鐘意按面按眼。
力量很好。加上美客師係用精華黎按而唔係用油。太好了,我真係好易生油脂粒!好舒服,好手勢,唔馬夫!
Chris 仲話我對眼好dry,吸晒啲精華。就精華我都加左幾次=P



Step5: 敷eye mask, 明明就係同家一款green tea eye mask。點解敷時個感覺同係屋企敷咁唔同既?
係屋企敷唔夠5分鐘,眼膜就已經乾晒,仲要粘很好實。點解依家又唔會既?
都係因為我對眼太乾,將D精華吸晒。Chris 教我係敷眼前用精華按眼,幫助眼皮吸收精華之餘亦可舒緩眼睛疲勞


Step6: 塗埋眼霜面霜,我就返得屋企LU~
平時做未facial我個樣一定衰爆,又黃又腫,眼圈浮晒出黎。
特別地今次又冇wor。一定係Green tea 既抗氧即時功效啦!


第一次係~H20+店入面做treatment 亦都係第一次淨做eye treatment.
感覺好好,好多surprises,亦學到好多野。
店員冇太hard sell 我,只係介紹左一D home eye care product 比我。


佢地話Aquafirm+ 膠原緊膚系列既眼部護理都好適合我同眼部較乾既朋友仔用~
唔少得既緊係繼續用Advanced Collagen Green Tea Eye Mask 在家護理啦~



在家護理..... 如何????
今篇淨講eye treatment 既服務,下篇文就會黎個Advanced Collagen Green Tea Eye Mask 既用後總結

待續。。。



謝謝收看~

wengichow@gmail.com
Gi @ Facebook
我係FB都有PAGE啦, LIKE我啦~~ ^^

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...