星期三, 12月 28, 2011

一週活肌。美顏啫喱仔~ 肌C胎盤素口服啫喱 Skin C Beauty Supplement

上個星期介紹左丸裝口服美容產品。http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/556147
今日就介意另一樣特別啲既。

呢條係咩黎既呢?
就係膠原口服啫喱啦!

肌C美顏補充品系列 - 胎盤素口服啫喱
1星期 活肌 修護‧美白‧嫩滑
7種不同成分, 都係大家熟悉既美顏精華黎架~~



同樣我地都係用以下幾個特質去分析一下:
包裝外觀: 條型鋁紙包裝,包裝細小,方便帶係身,亦方便棄置。
味道: 都係一般膠原產品既味道,味道都叫接受到啦,唔叫係特別好食。 不過食完個口有啲臭。(蛋白味)
雖則話係芒果味, 但係食完之後果個味道, 我又麻麻呢...

方便: 只要C開開口,就可以直接將膠原啫喱gee入口。唔怕會整汚糟。
一口啫喱, hmm. 又唔叫做唔鐘意既, 感覺一般啦... =P
快就吞左佢算數個隻.. PS 唔係反感~

除左整食.. 
亦可加入不同飲品一同飲用。HAA 咁樣食我會開心D~~
唱K時加入熱檸蜜

加入Cocktail 一樣得~~ 好似椰果咁~


銷售點-萬寧, 莎莎,周圍都係啦,唔怕難揾或買唔返。

效果:7日一個療程,建議用家連續使用,效果更佳!
不過,以服短短7日黎講,佢既效果都ok既。
祇一個星期感覺到有好輕微既分別,皮膚冇咁乾,冇咁黃。

啫喱比較吸收得快,亦都較見效。
5粒星為最有料到既... 祇7日用期我會比2粒星架, 都係唔錯~ 

價錢: $69/ 盒(7包).. 即係 $296一個月 -- 中價.

呢盒都叫唔錯既。
方便又有效。可能服用期長啲效果會好啲。

肌C美顏補充品系列仲有其實產品架, 每一款都target 住唔同既需要,
一定有一款適合自己既~ 有機會好想試晒佢地呀~

其實,呢類型既口服美容產品,
能夠見到有效果既,已經叫唔錯架啦!


有關Earth Biochemical

謝謝收看~

wengichow@gmail.com
Gi @ Facebook
我係FB都有PAGE啦, LIKE我啦~~ ^^

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


3 則留言:

  1. nice to meet you.
    男生可以用的嗎? 哈~

    come to my blog and leave me a comment~ ^3^
    [韓之店回覆12/30/2011 14:01:49]一定一定~~
    你都多d黎我blog到睇下同留言呀~~
    我係新手~~哈~~多多支持~~
    [版主回覆12/30/2011 09:51:51]可以用架,冇分男女架~
    好呀~你都多D黎丫~

    回覆刪除
  2. 不過食完個口有啲臭<< 口臭咁大禍!XD

    「除咗整食」係淨食啊BABY~ 睇我幾好心機睇你文~~

    PS. 我都出咗文喎~ 同你呢篇係朋友~ HAHA
    [版主回覆01/01/2012 09:30:03]少少口臭啦,自己感覺到。XP
    haa我最鐘意你地改我錯字架啦! 一陣改先!
    其實你地試個盒粉我幾有興趣,唔知PR仲洗唔洗人試呢? XP

    回覆刪除
  3. 知唔知佢呢隻野說的胎盤素是什麼東西的胎盤提煉?

    我睇完呢個平果報告有0的怕怕wo
    打人胎盤素變靚?隨時冇命 www.youtube.com/watch?v=K12WwAKLRuQ

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...