星期五, 12月 30, 2011

好好愛護你的眼睛(下) ~H2O+ Advanced Collagen Green Tea Eye Mask




在家繼續護眼。
再交代多一次啦,因為鼻敏感,我既眼周鼻翼都比較易乾易氧化。
為左保住皮膚細緻,唔變黃面婆。
我的確很努力地敷面敷眼同食supplement。

~H20+產品,10多年前開始接觸。哈,因為我係死硬派祖兒粉絲。


大個左都仍然keep住用8杯水敷面


8000就更加唔洗講啦,
係 so far 我覺得最快見效既口服液。遲啲出文再講。



返而,身體好多朋友讚好既綠茶眼膜我反而未試過。 多謝PR送呢份聖誕禮物比我,我有機會試了。








綠茶抗氧,精華補濕。
哎呀,點解我唔一早用佢呀。
依家雖則係有黃氣,但未出細紋,依家開始都唔叫太遲姐。



用法
先泵出精華浸軟眼膜,再敷到眼下皮膚。
待15分鐘後除下,用指尖輕按幫助精華吸收。
無需過水。

頭頭用第一次,覺得好奇怪。我已經用左好多精華去浸對eye mask架啦,點解唔夠5分鐘,啲精華就冇晒,塊眼膜仲要粘住啲皮膚,乾得好可憐呀。
就上星期去做眼treatment時候請教左美容師。Chris 建議我先泵兩下精華塗滿眼皮,再教左我幫對眼按摩下,可以即時減黃同舒緩眼周肌既壓力。
之後再原正常step敷眼膜。


果然15分鐘後眼膜都仲係好濕潤,眼皮滋潤得黎更加因為綠茶抗氧,即時消左黃氣同暗訝。
同其他眼膜唔同,平常敷完,眼周一定好黃。但係敷green tea eye mask 又冇咁既情況。仲可以即時上妝,對眼即刻有晒神,急救之選。

1盒8對 HKD$ 440
為起一塊要$55
不過佢附上支精華都幾大支,就算eye mask 同晒都可以繼續用佢黎按摩或當眼精華用。佢唔heavy, 好清爽,易吸收,唔油膩所以唔洗怕會生油脂粒。

如果咁計落,又幾抵玩丫!

我拍低左按眼既手法同大家分享。



謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


1 則留言:

  1. hello!! i just saw ur youtube video on how to use this H2O eye mask... i am attracted to this after u have shown us =) may I know which blusher u are using for make-up in this video? i am interested too ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...