星期二, 1月 03, 2012

SASA 恩物 - Alice Chan x Cyber color event

回歸小blogger心態,依家一有event去, 個人就好興奮好緊張。

12月15 既 Alice Chan x Cyber color event 我的確係隆重期視架。(依家先出文, 証明我遲到了.... @@)
Event 7點開始,我7點先開工,一早叫定朋友仔留位。好在PR妹妹等埋我先開始,咁我就唔會miss out la.

CYBER COLORS 特別與著名插畫師Alice Chan 合作,
攜手推出全新「瑰麗寶石閃爍星空」彩妝產品系列,
包括各備三款醉人秋冬色調的眼影組合及胭脂套裝,為女士們打造最閃亮奪目的派對妝容。

瑰麗寶石閃爍星空眼影 & 瑰麗寶石閃爍星空胭脂


我自己本身好喜歡用多色眼影盒,嘻,因為我唔係太叻化妝啦,亦唔係好識得去配顏色。
所以,今次Cyber color 呢4盒顏色我都好想要晒,特別係啡色呢盒。平常去街返工就啱用啦!

加上有Alice 既插畫,一定係收藏之選!
其實我本身冇太留意本地插畫既,只係會認得啲character 既 signature. 而Alice 既畫,signature一定就係呢個大眼妹!

Event 內容包括左由化妝師Karen Yiu教化妝同玩枱上面既"玩具"。


2-3下, 就將model 化上一個日妝, 又一眨眼又將日妝轉成左晚妝啦.



特別仲有剪紙同畫公仔環節。聽上去似唔似小朋友上勞作堂?
剪完個pattern
其實係要剪pattern扮下tatoo print, 畫上面~  再為紙上公仔化妝。




蝴蝶為主題既剪紙,配百搭色眼妝。居然贏得化妝師同alice既欣賞,得到Cyber color 既彩妝獎品。

前一篇文就係用左佢地黎化左個實用妝..
http://blog.yahoo.com/ wengichow/articles/672285



第二朝即用晒佢地黎化個彩妝先!
(又係看圖識妝時間)

BB Cream - 兩色架, 好用又唔笠, 個色又自然..
我比較黑, 用左都唔會白左一達.
我又試過比妹妹用, 佢白我好多, 都好啱佢呀~ 所以, 唔理你黑定白, 一樣啱用.


Eye Shadow - 其實我真係好鐘意啡色個盒, 不過唔緊要啦, 禮物又點會有得揀~
紫色都好丫, 我最愛紫色~ 不過我只襯紫色既濃妝.. (基本上我係一個濃妝人) HAHHAAH
跟本盒底D STEPS 黎用, 一定冇走雞啦~


Highlight - 不能沒有一highlight, 好jealous d 人鼻子高高的.
我冇一個高挺既鼻子, 但我識得畫出黎. hahahah

呢個highlight 色. 對一般妝可能重口味左d.
不過我呢個濃妝人.. hahahah. 重口味啱我呀~

攪掂~~


其實呢... 呢幾個月黎我真係懶爆, 成日唔化妝就出街/返工~ (之後發現皮膚好左好多. HHAHAHA)


今日要化妝, 因為... 我去左搵娜姐~

Schick 舒適全新推出Hydro 剃鬚刀
聽現在男士講, 新出既剃鬚刀好貼面, 好滑... 用左皮膚都好左tim.. =.="

我就冇機會試啦, 睇住現場呢位男士即場剃鬚, 仲有娜娜幫佢剃, 哈, 即刻想變男人.

娜娜真人好瘦好靚.. 我都想.... 不過我懶.. hahaa. 做運動一少左就重返啦.
不如print 佢張相出黎貼枱頭 remind 自己要加油啦~~




究竟.. 女士剃毛刀同男士剃鬚刀有咩分別呢???

2011 Event 完了, 2012希望繼續有得玩啦~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...