星期四, 1月 05, 2012

又到我 膠原自生 了 -- Reenex



無論在公在私,我真係幾喜歡NeoDerm架。
在私,佢地品牌既product全部都好正,Reenex, Elyse, Dermes 有質素,我所遇過既治療師又nice。

產品就更加唔洗講,Obagi, Exuviance, Bicelle, Endocare, SkinMedica... 講得出既醫學護理品牌都係NeoDerm 其下既。


在公(我講緊既係以blogger身份啦) NeoDerm既PR 唔會當我係一個爛blogger.

認識三年來,每到一段時間,PR都會打黎傾下計,過時過節又會有心意咭。

過去個兩年仲有攪Xmas party tim。
NeoDerm 已經係我既朋友

一個月前,又收到PR既來電,佢見我都有好一段時間有黎,係時候要"膠原自生"一下啦。

無論係報章,巴士,網上,blog裡,要揾有關Reenex膠原自生既資料一啲都唔難。
以前都有介紹過架。
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/48962/date/201103

。新屎坑。
以往都係去北京道既Reenex,今次貪新鮮去左Times Square 36 樓既 NeoDerm center。
兩個字形容,好大。地方大之餘,仲有成3層咁多。真high!!



治療師係Janus, J同我一樣係天秤座架,所以特別好傾!
加上我麻煩多,問題多,皮膚分析時間就長左好多。好在J都好耐心答!
J, 我相信你以後都會記得我,因為我係少有地答你我最concern既係"怕出紋"。
哈,我知我過份地控制唔到自已捽眼同捽鼻,特別係花粉症發作時。

仲有拓頭,扭下巴,錯誤地塗面霜等等既壞習慣。

Thanks god到依家都未出明顯既紋,但係人大左,代謝開始慢,加上膠原流失,我啲皮膚都個頭近架啦!



化妝,缺水,鼻敏感都令到我額頭,眼,鼻同下巴位置既角質層厚。
今日做既CPS 果酸療程就正正幫到我一個好大忙!



我深信不同既治療師都有憑經驗得黎既專業知識。
就算治療既steps係一樣,都可以因應客人唔同既需要去達到適合既效果。
今次係第3次做CPS, 亦係我皮膚狀態最好既一次 (好一段時間都冇斑,冇甩皮,冇敏感)。
以往針對對付暗粒,今日就集中對付老化角層死皮皮層。
藥水加重集中係額頭同下巴位置,軟化角質,深層清楚毛孔。
J, 當你話我既皮膚乾得可憐既同時,我心想,今次係3次以黎最唔拮既一次,更加可以稱之為冇感覺。

以往兩次都拮到爆,可想而知我以前係幾乾架啦!

洗面-->藥水-->中和-->濕潤紗布(幫助皮膚吸收水份)


去緊啲死皮,你睇下我即時白淨左幾多!

完成以上step, 就可以敷返個mask。
呢個清潔mask我第一次敷,前一次都係敷bicelle 既B5mask.
今次呢set cream mask 質地好似mousse一樣咁柔軟,一層保濕精華,一層美白精華,最後就係清潔面膜。

每一層都含不同精華,有不同功效,把握毛孔擴張既呢個時間,好好地清潔滋潤下。

每次敷白色面膜D牙都會好黃~~ HAHHA, 所以我好鐘意呢個時候自拍嚇人照~

每次做完CPS treatment,都會因為啲污濁野推左出黎而生瘡瘡,今次都唔例外啦!
即刻就出左一粒係額頭啦~~ =.="

完左treatment 會好乾架! 所以係屋企要敷多d滋潤mask架!
迫晒啲污濁出黎,乾淨晒就可以做下個treatment 啦! 期待!

閃... 好肚餓.. 床呀床~~ 我地2個星期後見啦~~


各位美女, 如果都有興趣試下以上treatment 既, 可以係下面URL登記試倏, 完全免費架~
treatment 完成後會送設一支Bioderma皇牌保濕卸妝水100ml (價值$809)架~~
http://www.reenex.com.hk/edm/ 201112/RBLOG1211M/Form.aspx? ref=RBLOG0112G
tryjpg


謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...