星期日, 1月 08, 2012

Pure + M 瑞士專業護理品牌 + 有獎遊戲 〔鳴謝: Pretty Medical / Pretty Beauty SPA〕

要大家久等了!
早前係文章中大讚過過Pure +M 既保濕面膜,而引起大家既注意,不停有sis 留意問我有關呢個牌子既background 同產品資料。

好啦,為了大家,我花了不小時間,親身感受同試用左Pure + M既full set product。
以下就係我既試用report啦! 係我既個人用後感覺,唔好話我hard sell 呀!
同埋... 如果唔好用既我都唔會花時間去寫啦! 所以,係地自己睇啦!

Pure + M 瑞士專業護理品牌
由瑞士皮膚醫學博士Dr. B. Meyer研發,以最精純植物細胞活性成分原液組合, 配合嚴格科學化分層治療,修復肌底深層細胞,徹底改善膚質。
PURE+M產品富含活性植物複合體,在滋潤肌膚的同時,植物性抗氧化物能減除自由基造成之皮膚過早老化的傷害。
使用後可使肌膚呈現光澤柔滑的明顯淨透感,恢復光采彈性與緊緻的健康年輕膚質,您能看見前所未有的保養效果。

SERUM



治療性原液系列   Active Serum
系列蘊含瑞士最新植物細胞活性成分,能快速深透皮層,改變細胞外基質ECM的合成,
激發纖維母細胞增長,修復及提高細胞能量及代謝水平,增加表皮角質層鎖水及保濕性,是極佳的功能性保養品。


玻尿酸保濕潔面露 Vital Renewing Cleansing Serum



--- 徹底潔膚同時補水鎖濕


Gi: 神奇的潔面原液.. 什麼? 對的, 佢係一支原液, 係清潔用既原液.
第一次聽到係咪呢?? 哈, 我都係第一次接觸.



同到原液黎洗面咁富貴就一定係有佢優勝之處架啦.

佢係非一般既潔面液, 澈底清潔之餘又唔傷皮膚.



乾洗黎得, 濕洗都得.


唔會起泡既佢唔好以為唔夠乾淨呀, 其實佢連妝都落到架~



聽聞仲可以洗得走畫左係皮膚上既原子筆痕?
放心, 我冇真係去畫花自己塊面, 只係用左d eyeliner 黎比大家睇下佢有幾方便同既乾淨~





狠狠地畫左一條super 深既眼線.
用最輕既力去按開潔面原液, 哈, 唔洗一分鐘, d eyeliner 就冇晒~~



半條就咁, 徹徹底底地消失左.

同完之後一D都唔乾, 好滋潤~ 就好似用左保濕serum 咁.



睇下我隻手洗完後白左幾多!!!


類肉毒桿菌瘦面原液Argireline Botox Serum
--- 瘦面緊緻,增加彈性


Gi分享: 大家記唔記得係我打Botox 時有題過呢支精華? 係表姐結婚大日子既2日前, 我開始用佢,



當時未打botox 架, 已經可以由包包面變尖面啦!
http://blog.yahoo.com/ wengichow/articles/297103/ index?bb=0





玫瑰嫩膚露 Rose Rejuvenating Serum
--- 舒緩、抗敏、滋養


Gi: 一向皮膚都唔叫太差. 但偏偏每逢轉季就會出好多敏感粒粒..
忍唔住手攪佢, 又損又有印.



季初懵盛盛, 唔記得有呢支精華係屋企... 所以生左幾粒, 唯有係咁敷mark 補獲啦.

呢個星期先開始用玫瑰嫩膚露, 其實佢係強效舒緩抗敏增加有嫩膚既功效.



唉, 如果我係皮膚受刺激之前開始用佢, 等佢幫我舒緩外界來既刺激, 咁我就唔會生粒粒啦~

保濕細胞原液 B5 Gel
--- 快速補水,長久補濕


Gi: 大家好, 我係一個乾爆既人, 任何一個美容師見完我都會話 "陰公啦... 乾成咁既..." 其實我已經勁用保水野同勁敷mask. 只係我既皮膚死硬唔吸收。



Pure +M 既B5 gel 係少有地啱我用既其中之一。 精華質地非常薄,分子幼細,直接就進入到皮膚底層, 深層補水及鎖水。

我自己一個人分享唔夠既, 好! 請黎老友林小bi友情客串下啦~




Bi: 我由十一月開始用,

現在用剩三分一,它細小的份子,令肌膚輕易被吸收, 每次塗後不消兩分鐘就會變清爽。




以上原液都非常適合任何皮膚作長期保養使用

MASK

蠶絲面膜系列   Silk Peptide Hydro Lifting Serum Mask



比普通面膜高20倍吸收效果
100%天然蠶絲面膜含有蠶絲蛋白、18種氨基酸和多種微量元素,與人體皮膚有極強的親和力,配合現代生物科技及納米技術,進一步提高了肌膚對蠶絲蛋白及其他微量元素的吸收。
用後肌膚瞬間潤澤嫩白,皮膚角質的含水量增加,皮膚變得白淨、滋潤、光澤、富有彈性,對乾燥、倦怠、細紋等問題皮膚有即時改善效果。
PURE+M蠶絲面膜有助促進膠原蛋白合成及色素分解,經常使用對肌膚有極高的緊緻提昇作用,可使皮膚的張力和彈性增強,對於鬆弛、暗啞、膚色不均等問題皮膚有顯著改善。





使用說明:
徹底清潔臉部後,撕開面膜包裝,面膜共有三層,將外層藍色無紡布揭掉,中間層透明蠶絲面膜與珠光膜一起
敷於臉部,貼穩後再將外層白色膠膜揭掉,只保留透明蠶絲膜在臉上,敷20-30分鐘後取下,最後將臉部未完
全吸收的精華加以按摩吸收。

適合任何皮膚作長期保養使用

多糖尿酸原液面膜HA Booster
具有高效保濕能力,能使皮膚長時間保持濕潤,鎖水性極佳,能增加皮膚角質層的含水量,促進膠原蛋白合成,增強皮膚的張力和彈性,收細毛孔使肌膚潤澤而嫩白。



主要成分:透明質酸、羅望子保濕提取液、糖胺肽

肉毒杆菌原液面膜 Argireline Botox
消除皺紋20%以上,增加皮膚彈性,具輪廓緊實效果,修補細胞彈力纖維。
主要成分:類肉毒桿菌、六胜肽、SOD

甘草精原液面膜 Calm & Strengthen
在皮膚和細胞組織表面形成保護網,平衡表皮免疫功能,全面恢復 ISG血清蛋白的自我保護再生功能,令肌膚遠離敏感,舒爽健康。



主要成分:甘草酸二鉀、甘元及天冬酞胺、甘露醇

Gi: 其實我之前都有介紹過, 仲燒著左好多女仔~~HAHAHAA質地超薄超細緻
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/297103

-------------------------
敷了15分鐘,奇趣既事情發生了...
面膜向外的一面還是濕笠笠的,但另一邊,是貼面的那邊是乾的。

此場面真的很少見,要是敷後面膜還濕滴滴的,不就兩邊都抽乾得可憐。
以我敷mask 10多年既經驗,我解察到... (金田柯南上身)



A . 精華分子細,能自由進入毛孔。
雖只敷了短短的15分鐘,但已能完完全全地將精華吸乾。
(現時我的皮膚含水度尚算適中)。



B. 面膜紙品質好,就可以減低精華在空氣中的蒸發度。

皮膚乾燥與空氣中的濕潤度有直接關係。

皮膚需要水份同時空氣一樣同你搶緊水。

好品質的面膜紙不單能鎖定精華,還能阻隔水份流失。
-------------------------

可以睇埋片

每一款面膜都有自己要功能, 獨特出色~



我自己就最喜歡用HA Booster 同 Argireline Botox 架啦!!

敷完面膜後,包裝入還餘3ml的精華.

3D水潤修復面部緊膚膜 Bio-active 3D Moisture Lock & Repairing Face Pad
--超强貼服 ‧ 完美傳遞


生物纖維面膜使用的是自然界中最小的有機纖維,具極強親膚性、絕佳生物相容性、安全性、透明、超強服貼的特性,使其擁有其他面膜無可比擬的超高品質。

納米化生物纖維柔韌及有極佳彈性,完全緊貼肌膚,能有效將每片緊膚膜蘊含之45g克珍貴原液完美傳遞,透皮導入深層肌膚,具長效保濕及真正修復功能,經常使用對肌膚有極高的緊緻提昇作用。

適合任何皮膚作長期保養使用



Gi: 包裝咁大, 初頭我仲以為係用黎敷胸既添~





佢同蠶絲面膜既最大分別除左係SIZE上之外, 就係3D面膜會強效好多, 面膜更薄更貼面, 仲有收緊作用.
心痛地同時開左兩塊比大家睇下個分別. (好啦,益下王生啦... @@)


質地明顯不同, 3D面膜明顯地比蠶絲面膜厚, 吸收精華既能力亦較高.


比起蠶絲面膜, 3D面膜更緊貼面, 完全地將精華鎖死係面同面膜紙之間.
只有皮膚吸收到精華, 減少精華在空氣間蒸發.



一塊有成45g精華... 即係成半支原液呀.
個袋入面仲有好多精華.. 敷完後我會放入雪櫃, 下次再用.. (好慳家~ HAHAHA)


敷完面,包裝入面仲有成8ml 精華。。(計埋我倒瀉左個D,大約有成10ml 架)



大家對Pure+M 產品會唔會有多左了解, 亦心思思想試下呢? 依家有機會啦.

Pure + M 終年慶大優惠~
仲有兩個星期就到新年, 亦都係我地終年慶優惠既到期日, 要以優惠價買Pure+M既產品就要把握時機啦!!


有獎遊戲!!!!!!

只要大家係睇完產品介紹後, 為Pure+M品牌作出Slogan,
並在以下連結, 留言寫低你作既slogan (當然你要先LIKE我個PAGE啦~ 哈哈哈)
http://www.facebook.com/events/203555076405025/

我地會選出3位寫得最好最受歡迎既slogan, 並送出各人原液一支及蠶絲面膜2塊.
冇限一人寫幾多架, 所以作得越多, 留言越多like既得獎機會就會越大!!



16號零時零分截止架啦, 大家快d諗啦~~

PS. 3位得獎者如在拎取獎品後2星期內在個人網誌中分享用後感受, Pretty Medical 會額外送出
PURE+M 3合1冰點射頻無針導入眼面頸全套護理 (價值: $1,980)


獎品豐富...我都想玩埋一份!!!!


鳴謝:
Pretty Medical / Pretty Beauty SPA
香港灣仔太原街8號海源中心2樓全層
2/F., Yanville, 8 Tai Yuen Street, Wanchai, Hong Kong
尊貴熱線:  2891 6879/ 2891 6871 (香港分店)

九龍佐敦長樂街18號18廣場10樓全層
10/F, Place 18, 18 Cheong Lok Street, Jordan, Kln



尊貴熱線: 2722 1168/ 2721 0070 (九龍分店)

www.PB-Group.com.hk




謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


 


1 則留言:

  1. 個MASK好鬼貼!~
    試個Facial用B5 Gel,我都愛~~~

    Slogan:
    Pure+M治療性原液,功能多多瓣瓣掂!
    深層治療到肌底,一Take Feel 到最實際!
    瘦面、滋養、潔膚同補濕,全方位照顧乜都得!
    仲有好正0既蠶絲同、3DMask,包你一試就Love It!
    心思思唔知買邊款?入黎留低Slogan!
    分分鐘Pure+M免費分!!!
    [版主回覆01/09/2012 15:03:53]好RAP 下WOR.. YOYO YO
    [Staice回覆01/09/2012 14:34:11]而家去!
    [版主回覆01/09/2012 14:30:07]HAHAHAHA.. thanks baby,
    記得POST 埋係EVENT先算架~ ^^ >3<

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...