星期一, 1月 09, 2012

Hair Gear 急救髮絲 - 失敗了的泡泡染髮

每年既美容展都係尋寶既好時機。
今年工作之餘都有少少自由時間四出去八卦下。

而今次遇到既有時常在我blog同facebook出現既香薰按摩蠟燭(白色個瓶),
其實佢係由大豆制成既護膚蠟燭,質地好輕不油膩,滋潤又快吸收。
對濕疹皮膚仲好好tim!

發呆之際,有位俊男遞左一包sample 比我,
一直都冇留意係d 咩,直至最近執野先見到原來佢係一set 護色既理髮product.

咁啱我要染髮. HAHAHAHA 太好了. 染完即試.

貪新鮮試下用泡泡黎染髮,又係幾方便既,泵出黎塗上去就可以啦,又唔怕滴到周圍都係同唔那頭皮。


不過效果我就唔係好滿意啦,雖然一開始都冇諗住啲色會好出.
但係效果出黎一D都唔均勻.
新生出黎既頭髮係深啡色... 而其他就係淺啡..

染髮失敗, 好唔開心, 睇黎新年前要染多次啦.
急救! 急救! 染得咁密.. 頭皮一定傷爆.. 希望Hair Gear 護到我D頭髮啦~ =.="



Hair Gear (Made in USA)
- Organic & Rich in Botanicals
- UV Protection & Colour Protection
- Paraben & Sodium Chloride free
- Deionized, purified water
www.advancedhairgear.com



唔知係咪所有product 都係同一個味既呢.

咁啱我收到既呢份sample都係有陣清香疑似mint既味道, 好refreshing 呀~
包裝上沒有詳細既說明,不太方便。好在catelogue未丟,唯有慢慢找找對對啦!

一切從零開始,因為不認識,就更加要多花時間去了解。
加上,我個人判死無大礙,唔試唔知係咪寶!
咪晒成本catelogue~ HAHAHAHA


唔知係咪所有product 都係同一個味既呢.
咁啱我收到既呢份sample都係有陣清香疑似mint既味道,
好refreshing 呀~


SHAMPOO
泡唔係太多, 所以會唔覺意用多左.
洗完D頭髮會有少少乾~ 唔再油笠笠係好事呀~



MASK
有好幾款mask 為不同髮質而設。
呢盒mask 係滋潤頭皮既 (啱晒~) 頭皮健康d, 生返出黎d頭髮會強韌健康有光澤,
頭髮都會生快d!!
一個星期用1-2次,沖涼時厚敷頭皮,蒸氣有助吸收,加速滋潤。

mask 中我比較喜歡呢支. 我當佢conditioner 咁用架.

雖則佢既功效都係大同少異.
但係佢冇一般conditioner 咁油, 用完後頭髮都係爽有彈性.
不過長髮既朋友可能會覺得佢唔太夠潤, 我短髮用就啱啱好~


試用裝用左兩星期左右,改變當然唔會好大啦,
但頭髮係冇咁鬆散同易打理左, 吹乾左D頭髮好乖咁歸位, 唔會變超西!! (所以呢排唔洗GEL頭出街)
下面係啱啱亂吹完既頭..

頭髮短,所以較快可以見到有唔同啦,用係長髮上就要長啲時間先會到有分別啦!


STYLING

出街可以唔GEL 頭, 但去event / party, 都要係咁易set 返少少既.
styling cream 係一個leave on conditioner, 個人覺得用左佢已經有少少gel 左頭既效果~



快手做埋個peeling, 上妝個好妝先出街~~
Graceland Peeling Gel (Made In Korea)
- Contains Collagen (increase elasticity)


- Contains Rice Enzyme  (whitening + prevent wrinkle)

開頭以為頭皮都要做peeling?? (係既.. 其實頭髮都真係要做deep cleansing)
HAHA, 原來係面用既product. 同HAIR GEAR 一齊收到既..
Peeling Gel 我唔係成日都有用, 因為怕D碎碎會跌到周圍都係.
今次返易冇呀, 捽出黎既碎碎唔會太多, 唔通係我塊面乾淨? HEEE


同其他peeling gel 唔同之處係, 今次一D都唔乾呀, 仲有D滋潤感tim.


set 好頭化好妝... 我去睇SHOW LU.



女生天下... 港版 Tokyo Girls, SHOW 既都係大家熟悉既HK Local 品牌~

MC Donald 好好笑, 一個好好玩既SHOW, 有歌聽, 有靚衫睇..

HEEE



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...