星期三, 1月 11, 2012

好用,好玩 - 韓國DEWYTREE蝸牛極緻再生精華霜

妹妹是一等一的台娛迷及韓娛迷,我們常常都被迫要聽她 ‘老公’ 羅小豬的事。
慢慢我開始對台娛都很有興趣呢,特別係小豬的確好靚仔又好笑!

但。。韓娛方面。。言語不通,加上佢地個個都差唔多樣咁。。 始終未能提起興趣。
經過妹妹努力惡補之下,我終於知多少少啦,起碼知道邊隊係Super Junior 同 少女時代啦 sigh!!
well, at least 我有聽過佢地啲歌同睇過MV. 雖然我都仲係未認得出佢地啲樣。吹啤啤!!


我會唔會就此喜歡上韓娛呢? 唔知架,不過至少我愛辛辣麵。

仲有韓國Skin Care...

我認識既韓國Skin care黎黎去去都只係個幾個牌子,其一常用就係 Dewytree 面膜!
哈哈,成日都入好多,自用又得,送比人分享下更開心!


之前介紹過既黑面膜,我到依家都定期keep 住用,好貼,好補濕!正!
http://blog.yahoo.com/ wengichow/articles/67383

面膜系列入面仲有鑽石同黃金面膜,我未試過架,聽聞都係好正既,冬日之選!嘻嘻,今個月我就有機會試啦!

DEWYTREE黃金活肌水溶面膜
蘊含珍貴黃金粉末成份結合膠原精華製成的水溶精華面膜,
由於黃金在皮膚表面可以產生一種熱導體,能促進血液循環,並加速排除細胞毒素,
透過韓國最新美容科技,能釋出負
離子進入肌膚真皮層,並促進細胞新陳代謝、活化肌膚,
抗造成肌膚老化現象的自由基、達致延緩老化,美白、緊緻、抗老化一take過!

DEWYTREE鑽石亮肌水溶面膜
以極緻奢華的鑽石粉末及魚子精華,製成獨特的水溶精華面膜,源源融入皮膚內。
利用鑽石獨有感光性,調節皮膚表皮
血液循環,並活化細胞,有效改善憔悴及暗啞膚色,帶出如鑽石般閃爍感。
同時能提升肌膚鎖水能力,重整肌膚結構,
有助減淺皺紋。
由於鑽石粉末成份具有微晶磨皮般效果,使
用後皮膚頓變柔軟,透亮度大大提高,肌膚瞬間回復幼滑細嫩,皺紋byebye。


三層面膜,以我既認識,呢類型三層面膜上下兩層中間夾住面膜,用處係確保面膜紙係包裝袋入面均勻地吸收精華。
長期地直立面膜包,會令精華向下流,面膜紙的精華就會大大流失。


水溶精華面膜質地非常特別,膠膠地咁,其實係特別設計.... 將鑽石/黃金粉末注入果凍質地既面膜入面~
係敷面既過程中, 面膜裡面既精華會變成液態咁滲入皮膚入面~~ 堅呢~

分開左上下半面兩塊面膜,任何面型人士都啱用,眼窩位鼻頰位等平日唔多貼面既位置都敷到。



上影一幕Phantom of the opera先!

眼位咀位既多餘膜紙,最好就係同黎敷鼻頰位,呢度係我地最易忽略又最易氧化既位置。要多加保護呀!


講真,呢塊面膜真係幾重,敷左就最好坐定定啦,唔係就會好似我咁...飛起晒。

敷完後唔會有好多精華留係面度,即時白淨左有光澤,滋潤都可以,好一塊急救面膜。不過幾個鐘後,塊面又乾返lu. 唉!
可能外界吹得太行,將佢地捧到神級咁高。用後效果只係不過不失,未有神級咁誇張啦! 我都係鐘意黑面膜多啲!



係敷完面膜後,我會即刻用面霜鎖返住啲精華。

DEWYTREE蝸牛極緻再生精華霜
沿自智利的蝸牛護膚加上DEWYTREE結合天然成份與
科研成果,令《DEWYTREE蝸牛極緻再生精華霜》有效解決多項肌膚問題︰

﹣純蝸牛黏液精華為肌膚即時提供大量水份而產生”零”黏膩感
﹣配合尿囊素及腺苷成份,緊膚同時加速皮膚再生
﹣被視為天然抗生素的蝸牛黏液,可消滅引致暗瘡滋生的細
只需擁有一瓶《DEWYTREE蝸牛極緻再生精華霜》,即能令肌膚細緻幼嫩,白滑無瑕,絕對是每個人的護膚品必然之選!


Dewytree 蝸牛面霜,又係想試好耐架啦! 哈,佢又好用,又好玩。去片!

近年大hit 既蝸牛精華,
外國有女士誇張到就咁放隻蝸牛係面上護膚。0_0 後果唔洗我講啦!
究竟蝸牛精華有咩好處?

有關蝸牛精華...
修護肌膚的賦活能量,蝸牛黏液萃取 - SCA活顏修護因子
西班牙IFC公司利用創新的技術,在不犧牲任何ㄧ隻蝸牛的情況下,成功取得蝸牛黏液的活性成分SCA(Secretion of Cryptomphalus aspersa; SCA),活顏修護因子SCA所具有的活性效果為:
抗老化活性:保護肌膚減低外在環境傷害,延緩老化現象產生
幫助膠原蛋白作用:修護細皺紋,恢復緊實肌膚
保護特性:保護皮膚免於外在環境的破壞與侵襲

罪過罪過,Gi 崇上天然,一向都主張大家用植物提煉既skin care, 天然,環保。

今次要大開殺界,破界用上蝸牛面霜,原因係... 佢真係好好用。
Can somebody tell me i didnt kill any snail by using this cream.


質地好厚身,似好粘咁。
但一d 都唔笠, 好快吸收(可能係因為我太乾),仲好滋潤。
用左2個星期,感覺很好,塊面冇咁黃啦! 仲滑左,真的!哈哈哈哈哈!


題外話: 愈來愈唔怕素顏出鏡啦, 因為皮膚真係好左好多囉~~ 哈~
只係用既時候會麻煩啲,因為一拉開就好似芝士咁會起絲。小心滴到周身都係呀!

效果好唔只我大讚架,連我身邊個位神級美容達人都讚 (唔開名,我知你估到既) 佢一放上手就話:依,好野黎架wor.
親冬天未過就密啲用蝸牛面霜先!擔心夏天未必啱用呢!

謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...