星期四, 1月 12, 2012

去迪士尼!做足準備~ 全港首張Disney別注版SD 卡 + 大玩Toy Story Land 新機動遊戲~~

好友邀請一齊去迪士尼!去之前緊係要做足準備啦!


我係一個冇習慣清sd card 既人,所以最好都係放多張卡係身邊,影影下full 左唔洗頭痕呀!
登登!"史"啤卡一張!哈!聞說佢係全港首張Disney別注版SD 卡.

Disney別注版SD卡共有六大迪士尼經典人物:米奇、美妮、布魯托、唐老鴨、黛絲及史迪仔,全套14款。
SD卡由一張8GB micro SD卡及迪士尼卡通人物轉接卡 (adapter) 搭配而成,
可用於一般智能手機及數碼相機,側面有覆寫保護開關,8GB高容量,正好留住佳節的美麗回憶。





咁多個design 我最鍾意史迪仔!


除左怕爆memory 外,其實呢張卡別有用途架!
呢個用途源自有一日我去行山,有個shoot 想影黎即時post 上fb,但係用手機又zoom 唔到,當時如果有張sd -->micro SD adapter 就解決晒啦!
哈!今日黎到toy story land 又發生同一事情了。哈!我太好準備了!
1. 用DC 影


2. 抽出SD card 中的 micro SD

3. micro SD 插入手機中


4. load 圖,edit, upload


haa, 成功load 圖啦! 胡迪幾靚仔!
排隊等緊玩<沖天搖控車 RC Racer>, 等我美圖張相,up 上 Facebook page 先!

究竟係我年中去完singapore  返黎,對機動遊戲升左呢,定係space mountain 真係好似傳聞中咁講"慢左"?
點解呢幾個月黎我玩咁多次都唔驚既?

玩完RC racer 同 跳降傘後,我知道啦! 我真係升左呢,冇咁怕離心力....

 
不過我都係怕高。

上左跳降傘,我唔咁向下望架。
haaa Angie 坐我對面,影下佢先!
降落緊,好動感既一張相!

感恩,因為奇妙地排呢兩個games 夾埋都唔洗1個鐘。
雖然玩跳降傘要同angie 開放坐,但係都係我視線範圍,我都冇咁驚!=P


其實其他樂園既電動遊戲我唔敢玩架.. 可能睇得太多死神來了.
Disneyland 既唔同, 新D, 安全D~~
(From offical annoucment)
•    香港迪士尼樂園遊樂設施機械可靠度為全球迪士尼樂園之冠,達99%。
•    為保障賓客安全,所有遊樂設施都安裝安全系統。當系統感應到因異常操作或行為,基於保護賓客,會迅速制停遊樂設施。
•    遊樂設施必須經過嚴謹的檢測及試行程序才會重新啟動 (最少需時30至60分鐘)
•    遊樂設施暫停主因:近七成由於惡劣天氣 (63%)及賓客行為(6%)

兩個女喪玩都唔會定爸爸擔心啦~~
This Way, Safe Way!!!


Toy Story Land 真係好好玩, 所有玩具都變大晒,
我地反而變左Woody 既玩具. 坐你彈公狗上, 遙控車.....
就算唔敢玩機動, 我都包你有排影呀~~


今年出年都會有新野.... 我一定要再黎!!!!!








今次黎樂園,大部份時間都係spend 係開左冇2個月既Toy Story Land 同 ....買野!
我對TS 好瘋狂架,平日我都可以控制住自己唔好買咁多無聊野,但黎到disneyland 又點可能忍到手呀?
好多野都好想買,唉… 有錢買都冇位放啦! 影相留念仲好!


我的戰利品~

喜歡迪士尼店可以隨意比客人任影相。睇下我地買野之餘,仲倒亂喪影!


好鐘意呢個popcon 筒~~~ HAHAA 帶回家!!!!!! 美女幫手食POP CORN 啦~


好開心,玩到天黑~~ 好攰!

今年龍年~~ 木蘭的龍 - 木須變主角了~~


早上行完,晚上都要行多次!哈!
我真係好鍾意去迪士尼,今年我會再黎架!


謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...