星期一, 1月 16, 2012

長睫毛的懶人族 - Talika Lipocils 睫毛活力滋養露

老人家成日話,睫毛長即係會人懶。
well, 自問我都係數一數二既懶骨頭,但睫毛又不見得好長。難度我對眼違返了天命? 哈哈哈。

唔理傳說係點既由來,總之要一對迷人靚眼就一定不能少了一對長睫毛啦!
再講,單眼皮既睫毛根全部都係向內反既,真正外露既睫毛真係少得可憐呀!

種毛?keep 得唔耐,又會甩到一忽忽... 要種得靚就一定唔平!唔要!

貼假睫毛?都不得日日貼呀,眼皮會鬆架!更加唔要!

咁唯有用睫毛專用精華啦!
試過好多款不同既睫毛修護/增長精華,當中有部份都真係work 架,但係都停左冇用啦,因為好多都係那眼,眼紅紅,好唔舒服。

停左用一排.... 呢排我試左新野~
Talika 採用天然植物精華,再配合活性磷脂囊,能有效地修護眉毛、睫毛和眼部皮膚,從根部起產生修護作用。
Lipocils 睫毛活力滋養露,只需每天使用兩次,能確保在28天內眼睫毛自然增長及健康生長,不易折斷,簡單而有效地令睫毛生長得更濃蜜。
特別適合睫毛短小、稀疏、幼弱及容易折斷人仕使用。


用左只有20日,仲要.... 唔係每個早晚都記得用,所以真正增長既效果未見到啦!

但係睫毛的確健康左既,卸睫毛時都冇似以往咁掉咁多睫毛。亦開始生返好多睫毛bb 啦!
最明顯係下眼睫毛, 就咁睇唔覺生多左毛毛架, 但係一塗睫毛就好明顯啦~ ^^ 睇睇~(塗得唔好, 請不要介意~~)

以呢個進度推斷,28日只會令睫毛強韌健康返,冇咁易脫落,亦會刺激到毛囊生返多啲毛仔。但係就未必夠時間比佢有明顯既增長效果啦!

呢支修護液入面都有唔少精華,我估可以用到2-3個月架。等我繼續用,用完一支後就再同大家分享下個變化啦!
唔好嘥!! 塗埋堂眉先~~

謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...