星期三, 1月 18, 2012

不能吃的Ice Cream 我也愛~ ♥♥♥ 維特健靈OS-21冰清褪紋緊膚霜

上次介紹維特健靈ice mask 燒到一班靚女陷陷聲買。
唔知今次介紹既ice cream 大家會有幾大興趣呢?
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/428114/index


維特健靈OS-21冰清褪紋緊膚霜     HK$1,099
高效能、抗氧化,活化成熟肌膚,再現青春光采
揉合瑞士尖端科研及頂級大自然的珍貴素材,蘊含高量煥釆活膚成份,用後能活化肌膚、重拾青春光采。























Ice cream 其實就係Ice mask 面霜版。
Daily care  VS  Weekly care 全包宴!


其實係我用之前都有啲擔心會太厚太笠。
親身用過感覺又唔同喎。

睇上去佢係非常厚身,好似雪花霜咁。
但只要你一推開,你就知道其實佢都唔係太厚身,仲幾好推tim,只係滲透時間長左啲.
聖誕前最凍個幾日開始當night cream 用,天氣乾到爆炸,所以每晚都會用佢黎按摩。


其實大部份面霜都可以用黎按摩,但因應各產品既滲透度,未必每一款都"好按"。
滲透度愈長,就愈好按,我講緊既就係ice cream. 每晚按摩,讓肌膚深層吸收營養。

但亦都係因為佢滲透度長,所以我都係晚上同多,早上我會好少用除非個日唔洗化妝啦!
早上通常會用一啲吸得快啲既。
但要記住,吸得快就唔一定好(唔夠深層),吸得慢又未必等於會生粒粒。


開始用ice cream 到依家都有大半個月既晚上,早上用既日子雖然唔多,但我feel 到佢真係慢慢咁滲入我既皮膚。
頭一個鐘,面會笠少少但未至於接受唔到。之後皮膚係好滑,裡面好滋潤。
到中午,即平時開始覺乾既時間,塊面都依然滋潤,誇張少少我可以形容為 "好似加左層保護膜咁"。
同ice mask 一樣,會有一種溫暖既感覺(心靈上)。

ps 我係一個超易生油脂粒既人,用左ice mask 同 ice cream 大半個月都冇因為佢地而出粒粒呀!
pps. 期間有出粒粒,但係因為做左個果酸清潔facial 同又一次死左係bb cream 手上。與ice 系列無關。


真心覺得好用要推薦比大家才花咁長時間去試去感覺,寫,影相,還錄了一條片段同大家介紹一下個用法。



寫個陣都覺得自己讚得太誇張,有啲似線稿。
真心的,我覺得好啱我皮膚用呀,我仲買左一盒送比男友媽媽當xmas  present 添!


真心分享,不喜勿插!=P

謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...