星期三, 1月 18, 2012

獻醜了。我的首盒美容禮盒Glossy box

當大家屋中都堆存着大大小小的美容盒子時。Glossy box 才是我的第一盒美容禮盒呢!

在我而言,美容禮盒係一個不用花費太多就可以認識到各牌子既皇牌產品。發起呢件事既人真係叻。
最個月都會有不同既驚喜。收到既旅行size product, 試完好用先去買都唔遲丫!
總好過花了錢買了一大支先發現唔好用,最後都係益晒啲購友仔!


眾多美容禮盒中,Glossy box 係我第一個接觸既牌子。當然新鮮感亦都係最大架啦!
昨天晚上仲係中環攪左個大型launch party, 有成幾十人。 有blogger 亦有media.

見到好多朋友仔,一定要影返張相!

氣勢席卷全歐洲既Glossy box, 2012年正式登陸香港。合作開既都係一等一既大品牌,有化妝品亦有護膚品仲有時裝添!..
eg NARS, Kiehls, Ferragamo 等等。每月$120, 禮盒送上門。

比起其他牌子既禮品,Glossy box 既價錢係比較高小小,不過一睇佢地既合作名單,就知道比得值啦!
(其實其他品牌我未接觸過,我只知道價錢,唔知內容 =P )

1月份既禮盒就已經到左我手啦~~


BECCA - Beach Tint;

Moroccanoil  - 順髮油;

NUXE - 日霜;

Lancome - Genifique 嫩肌活膚精華

Bliss - body butter

5件有3樣都啱我心水,好想即刻就玩新玩具!
第一個印象分,唔錯。

期待下個月既box, 唔知入面有咩既呢?

可時我的文章變了多圖少字的呢??? Anyway~~~~

謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


2 則留言:

  1. 有時裝?
    [版主回覆01/19/2012 19:04:19]HEE 有 salvaston Ferragamo 同 Joops! 呀~

    回覆刪除
  2. 但會有咩時裝野include=o 會有鞋hahaha?
    [版主回覆01/19/2012 23:07:17]Haaa 咁又唔好期望太多,可能係條絲巾仔咋!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...