星期一, 1月 30, 2012

新年給皮膚吃個飽!膠原自生第二部曲 Reenex ﹣ 增生

自上次CPS 後,雖爆了小小瘡,但好快粒瘡就出晒黎,勁快就謝左,仲不留痕添!
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/677686

呢幾個星期我都好勤力咁敷mask 同好乖咁塗day cream。 仲有...放棄左令我生暗粒既bb cream.
我成日都唔死心,不停試bb cream. 其實我知我啲皮膚每次只要持續用bb cream 2-3個月就會出暗粒,

但都係死心不息。今次又要停用了。
暗粒係皮膚既好底層,未可以針清住,唯有望佢快啲推出黎啦!

但原來今日係reenex 做既膠原自生第二部曲可以幫到我架wor!

2.1 冷凍光學膠原自生療程

利用冷凍光學原理,使熱力刺激到皮膚自行製造骨膠原。
其實都係彩光既一種,所以理應會有一個焯熱感。
但因為儀器鎗頭會有一個冰頭,不停為皮膚鎮靜降溫。
所以療程時,基本上只係feel 到冰凍既感覺,除非膚質好乾先會有少少吉吉地!

J 話今日我皮膚表演幾好,可以幫我打大度數啲!

即時左右對比
眉毛提升,眼尾提升,眼圈浮腫及色素改善,面頰提升最明顯了!


2.2 HGF 激活細胞增生療程

雙向引流技術,先吸走老舊角質發污垢,加強肌膚吸收能力。
再導入含有皮邊需要物既生長因子精華入皮膚底膚,
邊啜邊導入,激發細肥, 加快膠原增生。
3個鎗頭,用係面上不同位置,令療程導入更細緻,面上每一部份都唔會忽略啦。


係面上吸下吸下又幾過引,上幾個月貪新鮮走去試左支bb cream 攪到快面生左好多暗粒。
雖上次做CPS 時已經推左好多粒粒出黎,但係仲有好多殘留左係毛孔入面。


J 好有心機幫我吸吸吸,連眼位都吸埋,會有小小腫同起砂,

但係睇到D 水既顏色,哈哈,D bb cream 終於離開晒我了~ 我以後都唔敢再用bb cream 了。

完晒2個treatment, 終於可以敷返個MASK 抖抖啦~~

每次做treatment 都會做到好夜好攰,
同治療師阿J 乜都講,笑餐死!
每次都係歡樂既笑聲中做treatme
nt. 一下子已經3個鐘了!哈哈哈哈哈!


膠原自生第二部曲,只係進行一次treatment 既功效都唔會有太大明顯既變化。
但係呢兩個星期咁凍咁乾,面上肌膚都依言咁滋潤,咁有彈性。
所以話呢, 要靚!有D野真係唔慳得架~

各位美女, 如果都有興趣試下以上treatment 既, 可以係下面URL登記試倏, 完全免費架~
treatment 完成後會送設一支Bioderma皇牌保濕卸妝水100ml (價值$809)架~~
http://www.reenex.com.hk/edm/ 201112/RBLOG1211M/Form.aspx? ref=RBLOG0112G
tryjpg


謝謝收看

FBPage


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...