星期二, 1月 31, 2012

迎接龍年的一個開心派對 - Glamabox + Revlon Lip Butter Launch Party [追加:2月情人節Glamabox, 豐富到你唔信~]

開心係收爐日有Party 去, 開市後即年要記錄返下當日既Party 情況~
短短一個多小時的Party, 我竟然影到咁多相~
hhaa 緊係啦... 有野食, 有野玩, 仲要有禮物收既party, 人都去得開心d.



今次其實係Glamabox 為Revlon 新推出既唇膏Lip Butter舉辦既Launch Party.


每支唇膏都以甜品命名, 所以係推出後短短時間內已經很受女生們歡迎啦.


HAA. 黎Party之前, 剛好係Revlon 既FB Page 玩左個小遊戲,
所以對每款唇色都有小小認識咁啦~
呢個就係我既作品啦.. 哈哈哈哈哈~~~~


有玩有笑既一個Party,
一班女仔圍埋又有咁多唇膏係枱面, 自然玩到得意忙形~


即場試左Suger Plum, 好唔好睇呢? HEHE




咁多隻色當中, 我最鐘意都係Peach Parfait, 不過我手太慢搶唔到添..=P
Glamabox 既co-founder Jennifer 好好人呀, 見我拎唔到我想要既色, 專登送多幾支其他色比我.
哈哈哈,之後仲同我地一齊傾一齊玩,女孩子聚埋,就係講D貪靚既野架啦~



試晒上手, 幾靚~~
不過轉頭已經唔記得左自己試左咩色LU...




Lip Butter 真係幾好用, 好潤, 塗左上唇後感覺似用左潤唇膏多D, 個色又夠glossy.
冇習慣用lip gloss架, 因為我賺麻煩呀.. hee,
不過呢支我可以當佢係lip blam咁用, 新年期間都係用佢咋, 終於冇比親戚話我面青青啦.


完Party 前, Glamabox 送每人一盒2月份情人節Glamabox.
亦都係我第一盒Glamabox, 情人節特別版, 好聚手呀!!


我忍唔到口啦... 快D到2月啦, 一到2月我就可以開比大家睇架啦~~~~ 



Have a nice weekend~ ^^


=====================================================
2月1日 開盒!!!!!
解剖2月 Glamabox
2月份glamabox 情人節special, 個盒真係好豐富呀~
1. Enprani Retino x 8 Extra Repair Solution 15ml
2. Talika Smile & Kiss 2 in 1 Treatment 6ml
3. YMCK Professional Nail Polish 12ml
4. DrD Shampoo & Conditioner Travel Set 40ml
5. Stephen James Organic Beauty/ Smart/ Berry Bar
6. Chocola BB Drink 50ml x3
7. PS Group Love Yourself Gift Set Vouchers
8. Glamabox Charm



係咪好吸引呢? 情人節special真係好多野玩呀~~
快手上Glamabox website order 啦~~
http://www.glamabox.com/hk/tc/
=====================================================

謝謝收看


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza



2 則留言:

  1. 呢個party好好玩啊~ 我都好想有份參加呢~
    我都幾鍾意2月既box!超正!
    [版主回覆03/28/2012 17:01:35]HEE, 哎呀我地冇相認添~ 今晚event 你會唔會去架?

    回覆刪除
  2. hihi~我尋晚都希出席啊~ 不過得自己一個好怕羞,唔敢周圍行~ haha~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...