星期四, 4月 19, 2012

夏天到了!涼鞋Action ! JipiJapa Spring Collection

大大小小既鞋店都開始display 得好夏日,當中涼鞋同娃娃鞋當然唔少得啦!
慳家妹買衫買袋都會好慳,唯有買鞋就一定唔慳得!
一對唔好既鞋除左會刮損腳,腳痛外,對我地既步姿影響都好大架。
長期著唔好既鞋仲可能會影響足部及關節健康架,重有可能攪到腳粗添!
所以情願貴小小買一對百搭啲既鞋長期著!(我真係可以日日著同一對鞋個啲人黎架!)

Jipi Japa 以舒適有型鞋款稱威。鞋款不但有平底的娃娃鞋,拖鞋涼鞋,更有Platform 船踭高跟。

而鞋子全都是無鏠輕巧,鞋內無任何紙口車線括腳位。大大減輕腳掌的負荷及括損腳的機會!



講多無謂,只要你到店裡試一試,
我包你都會跟我一樣一喊 "嘩,鞋底好舒服呀!"

新出的Spring Collection 中, 我揀左呢一對,豹紋的,啱我!
少接觸高跟鞋,每次著完都好辛苦斷腳咁。但這一雙真的很舒服,有踭妨無踭。


OH , 請容許我讚一下無聊野 , 
加開鞋盒就見到兩個鞋袋獨立包裝,好好呀,對鞋仔唔洗互踩啦~

帶子雖然沒有很粗,平常的一定會很括腳。但這對沒有呀!
新鞋子都有咁舒服既感覺真係好正!

係呢,我揀既呢對鞋子很好襯架!下次再同大家分享啦! 

穿著它的第一天還被公司安排做跑腿,尖咀佐敦兩邊走,
沒有一點痛或辛苦感覺!找對了鞋子真是一件興奮的事!
百搭美鞋, 今天又出動了~ 

醒你$100現金劵!!! 快D去就近店舖揀返對啦~
https://lenglead.com/ campaigns/jipijapa/ 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...