星期一, 4月 23, 2012

All about BRIGHTENING in Summer! PAUL & JOE 亮白精華

每個夏季,最當旺既美容產品一定係美白美白啦!
但對於我呢個愛曬太陽愛小麥肌既運動型美女黎講,光澤感比美白最重要。

身邊不乏愛曬太陽的師姐,因缺乏美容知識或懶得護膚,皮膚黑的黎就只有暗啞,
膚色曬得要平均之餘,仲有好多大大塊的色斑掛在面上。
Gi 一早就以此為監,一邊曬太陽,一邊努力亮白護膚既功作。要與太陽伯伯玩遊戲,就是少得曬後美白!

Paul & Joe 全新美白系列 Brightening Serum 亮白精華素
徹底被肌膚吸收,瞬間提升肌膚的亮白光芒。 展現無瑕透明亮白美肌。
P&J 的包裝一向華麗高尚,連我這走型格路線的都被她吸引!

精華質地柔滑清爽,有乳液般的滋潤,是先潤後爽的感覺,吸收得好快,好正!
睇返資料先知原來精華能吸收得咁好係產品既特別設計!
一齊睇下官方提供既產品特點啦!
學下野都好。

產品特點
1. 迅速柔滑地滲透肌膚,保持肌膚清新通透。速效滲透乳液配方,
能帶同水質成份如維C葡萄糖苷及其他保濕成份一起迅速滲透至肌膚底層,同時發揮軟化角質層的功效。

2. 亮膚粉末 - 令肌膚看起來更自然亮白的粉末。
質地細緻,不會留下粉屑或白朦朦的痕跡。

3. 從3個層面擊退黑色素
- 阻止黑色素合成
- 美白亮膚
- 去除已產生的黑色素


自從成為了美薰治療師後,細閱產品成份已是指定動作,
而每次見到名貴精油成份,眼睛即時打開!Ding!! 而以下成份,足以夠我打開3對眼!!
拋下書包,加左自己小小comment 比大家參考!

基本護膚成份
*錦葵精華 (保濕)
*有機薄雪草精華 (保濕)
*有機橄欖油 (潤膚)
*橙花水 (保濕) <-- 最佳修護功能的花水之一
*維他命C葡萄糖苷 (亮膚)
*山金車精華 (保濕、促進血液循環 ) <-- 貴野
*月見草精華 (保濕、亮膚) <-- 女人恩物
*虎耳草精華 (保濕、美白、抗氧化) <-- 旱有
*乳酸鈉 (保濕、軟化角質層)


今次真係堅學到野。亦更發現天然精華既好處。

每早晚,按 2 至 3泵 精華素,輕輕按摩,色斑暗啞部位會重點一些。好香Vit C 味道!
短短一星期皮膚都開始慢慢接受精華,效果當然未有咁快睇到,不過感覺良好!


唯一要評下的是保濕問題,好多時用完美白產品半日左右就會變乾。
Paul & Joe 的其實不差,只係我皮膚實在較乾,而我亦好怕繃緊的感覺。
起初用這精華時的確有點這方面的煩惱,而我會待精華完全吸收後再用B5 精華,感覺就會好多了。
這支B5精華,下次再同大家分享啦!

而正選擇美白精華的你,可以考慮一下Paul & Joe 呀!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...