星期三, 6月 20, 2012

一星期減8磅? Buzz Coffee

成日都希望人家唔好嫌棄我。男友啦,老豆妹妹啦,朋友啦,老闆同事啦...
好怕令身體人失望,所以會用盡所有方法令大家滿意我as a whole.
但其實我先至係最嫌棄自己既一個。最嫌自己肥!!所以會用盡方法令我滿意自已多一點。亦是我做運動的推動力。

基本上,大部分減肥產品我都試過。見效的我就會keep 住用一排,直至身體有慣性就轉用其他。
燒脂咖啡就係一個好例子,市面上賣緊的我都試過晒,大家有興趣可以向我了解交流下丫!

而今日要試另一款咖啡,BUZZ COFFEE
聲稱一星期可減重8磅架!真唔真架?



咖啡味香濃。都係正常燒脂咖啡既味道,唔帶有苦澀味。
簡單開熱水就有大大杯啦,無論口味同分量都啱晒我!(飲開即沖咖啡都係好細杯,唔夠喉!)

賣點:24小時燒脂,提高代謝率,使燃脂時間比平常快5倍。
抑制糖分吸收,阻隔脂肪合成。
一星期最多減達8磅。
雖然建議係早餐前飲用,但因我鐘意用生果做早餐,所以我會係早上先食一盤生果,45分鐘後再飲用咖啡,一樣有效果!

我飲左一星期啦,呢個星期運動少左,只係跑左2日,但工作足7天!
婚展好忙,企站時間多。亦都因為忙同壓力,食野比平常多左少少。(起碼呢個星期我食足3餐!!)

外觀上,其實未有太大改變。(病態地總覺得自己很肉肉的!!)
體重呢,輕輕的減了4磅。連生理期積下的水腫都消減得比平常快,一星期的成績其實經已不錯!
其實我最喜歡燒脂咖啡,可以幫手去水腫,且效果明顯!
橫店每朝都要飲coffee 過下口引架啦,順面去埋水腫,真爽!
(8磅真係太誇張啦!)

不過講真,飲完真係唔多覺肚餓。當我11:30飲完,到下午3:30我都未覺肚餓呢!
效果滿意!
依家買仲有優惠,只係$108/7包!太好了,又多一個選擇! 快去Watson 買多兩盒先! 

謝謝收看~



E: wengichow@gmail.com
FB page | Weibo 
YouTube 
Y! Blog | SHE |
 Elle | F&B
theZtyle | BeautyLife | Styleups
iMore | Qooza | ASW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...