星期二, 7月 31, 2012

愛上宅買的低頭族

友人笑我是低頭族,一有空就拿著手機打打打。
其實我的忙著的都只不過是寫blog,太多好東西要跟大家分享啦!(用得最多的App 可算是Google Drive 了)

另外,我的手機更是一個shopping 工具,一天到晚都是"團購團購"。
我是百份百的團購支持者,看中心頭好後更可以一個超級優惠的價錢把它買回家,廠家亦可以用作宣傳散貨,一家便宜兩家著。
我更可以安在家中Shopping, 車錢時間都慳返!

其實香港的團購東東正於成長階段, 看看台灣的宅配超多元化.. 唔知香港幾時先可以到呢個level呢?
https://www.youtube.com/watch?v=m7s3HN4__cM&feature=youtube_gdata_player  


在眾多團購網中,首選BeeCrazy! 冇計,我個人認識最久的團購網,產品多,亦有質素控制。
以前份工冇咁忙,真係日日夜夜check 住 beecrazy, 密度同check email 無分別!

現在工作忙到想斟杯水都行唔開,只有係等車坐車時間睇。
近日更發現iphone 出左 beecrazy App. 可惜Andorid 機未有,唯有用妹妹手機落單,
起用團購綜合App 安全得多!

Beecrazy App 清晰地分開 蜂買(團購項目)、商場(店舖優惠)、我的兌換券(團購記錄) 及 驚喜 (更多優惠) 四大分區


要找的東西一目了然,先在top bar 選擇自己的心頭項目,家居必然是我的首選。揀啱即買,
redeemption notice 即時顯視在 "我的兌換券" 專區,唔洗下下揾printer 印,方便又環保。

商場(店舖優惠) 更不時更新店舖優惠,我同妹妹都想買個光波爐比爸爸,
依家妹妹日日咪住睇下幾時有promotion, 即時追擊!!!


哎呀,寫寫下我又手痕想睇蜂買啦,希望快啲有埋Andorid Apps 啦,依家唯有睇住手機版止痕先!
唔講啦,我要買野慶祝下星期新居入伙。
買呢套被單好唔好呢? 







謝謝收看 

Stay Young & Beautiful~~
Gi


E: wengichow@gmail.com
FB page | Weibo 
YouTube 
Y! Blog | SHE |
 Elle | F&B
| Ubeauty
theZtyle | BeautyLife | Styleups
iMore | Qooza | ASW | SalaD


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...